The Village (Vesnice)

Když jsem viděla tento film poprvé, tak jsem z něj byla docela zkalamá. Čekala jsem od něj prostě něco jiného. Nějakou větší bombu po tom co jsem o něm četla a viděla trailer. Po prvním shlédnutí jsem na film už nějak neměla náladu a tak uplynulo let pár a já… jsem se rozhodla na film podívat znova. Už jsem si přesně nepamatovala jak to bylo a navíc už jsem k němu přistupovala jinak, protože jsem věděla co od něj čekat.
Když ho totiž vezmete z té správné stránky, tak je to bomba. Film se mi líbil a viděla jsem, že je dobrý. Jen bych ho prostě propagovala jinak, protože vy přijdete čekáte od filmu něco jiného. To samo sebou nedostanete, takže se vám nelíbí. Ale když pochopíte o čem vlastně je, tak je to úplně něco jiného.

Pokud jste film doteď ještě neviděly, tak se na něj podívejte. Nečekejte od toho nic dechberoucího, kde je nějaké velké nadpřirozeno. Není to děsivý film, který vás má vystrašit. Je to totiž spíš poklidný snímek. Takže to, že to někde reklamují jako horor, tak vážně neberte. Prvky hororu to má, ale to je vše. Spíš bych řekla, že je to mysteriótní drama s prvky thrilleru a když půjdeme po všem, tak i toho hororu.

Vesnice (The Village)
Thriller / Drama / Horor / Mysteriózní
USA, 2004, 104 minut
Režie: M. Night Shyamalan
Hrají: Bryce Dallas Howard, Joaquin Phoenix, Adrien Brody, William Hurt, Sigourney Weaver, Brendan Gleeson, Cherry Jones, Celia Weston, Jayne Atkinson, Judy Greer, Fran Kranz, Michael Pitt, Jesse Eisenberg, Liz Stauber, M. Night Shyamalan, Frank Collison, Kevin Foster, Charlie McDermott, Charlie Hofheimer

Zanechat Odpověď

