Jídlo vděčné téma

Dneska vesele můžeme debatovat na téma jídlo.

Někdy přemýšlím, že bych na stránky hodila nějaký recept. Ne že bych vařila denně. Ale docela mě to baví, dřív mě o bavilo víc. A naštěstí i něco umím uvařit či upéct. Nejraději si však něco vymýšlím podle sebe a povětšinou se mi to dost povede. Vařit však musím spíš rekreačně, protože pak už to je moc práce. Jsem zvyklá spíš vařit pro víc lidí, ale to zas není takový problém. Spíš když něco uvařím, tak už se mi to nechce jíst.
Když jsem bydlela sama, tak jsem si tak nějak musela vařit, ale že bych dělala kdoví co to ne. Většinou to bylo jednoduché, rychlé a levné a taky dobré. Upřímně u nás doma se nikdy moc nevařilo a teď už vůbec. Takže jsem byla vždy zvyklá si něco udělat sama.
Upřímně raději nakupuji sama a živím se sama a to i když nemam nakupování ráda, ale mam v tom svůj systém a ten mi vyhovuje.

A teď távěrem jen napíši co mam ráda, protože včera jsem si jen stěžovala.

  • Jablka a to hlavně zelená (gold)
  • Maliny
  • Ostružiny
  • Banány

 

a …. už mě nic nenapadá. Dneska jsem článek raději napsala kratší, protože teď jsem párkrát zasebou napsala dlouhé texty, tak ať nemusíte číst tolik hovadin na tak blbé téma jako je jídlo… a to hlavně když ani nejsem nějak jedlík.

Jíst se musí, ale nemusíme jíst vše.

Comments

  1. Ano! Jídlo! Není nad něj…. také ráda experimentuji. Hlavně s kořením… (mňam). Ale ne, to není dobré! Dostala jsem z toho hlad 😀 Musím si honem něco vzít!

Zanechat Odpověď

