House M.D. (Dr. House)

Tenhle seriál mě chitnul hned jak jsem ho viděla a to jsem nevěděla jaká to je vlastně bomba a navíc seriály z prostředí nemocnic či o lékařích moc nemusím, ale tohle je prostě jiná.
Hlavní je humor hlavní postavy, ten je prostě něco pro mě.
Kdo tento seriál miluje, tak ví jak je dobrý a kdo ho nemá rád, tak s tím nic nenadělám, protože se mi ani nechce. 😀 😀 😀 😀

Dr. House (House M.D.)
Drama / Mysteriózní
USA
Year: 2004 – 2011
Season: 7
Režie: Peter Medak, Bryan Singer, Jace Alexander a tak dál…
Hrají: Hugh Laurie, Lisa Edelstein, Omar Epps, Robert Sean Leonard, Jennifer Morrison, Jesse Spencer, Peter Jacobson, Olivia Wilde, Kal Penn, Anne Dudek, Sela Ward, David Morse, Chi McBride, Currie Graham, Ingrid Sanai Buron, Carmen Argenziano, Lori Petty, Charles S. Dutton

žebříčky na tomto blogu ve kterých se objevil:

Kvízy

Zanechat Odpověď

