Honeymoon in Vegas (Líbánky v Las Vegas)

Není to špatný film, to bych rozhodně tvrdit nechtěla a chápu, že se to někomu líbí, ale přece jen je to spíš horší průměr, ale nebo spíš jen průměr, protože jestli lepší či horší to už je na vašem názoru. Na jednu stranu je to totiž lepší průměr, protože tu jsou pořád o dost horší snímky. Člověk musí brát v potaz, že je to z roku 1992.

U mě tento film nevyvolal nějaké velké emoce. Když jsem ho viděla, tak jsem se tak nějak pobavila, ale že by si mě nějak extra líbil, tak to ne. Ale beru v potaz, že tohle není styl pro mě.
Možná, že se na něj znova někdy podívám, až dostanu blbý nápad si ho pustit a nebo zrovna poběží v TV a nic lepšího tam nebude. A nebo prostě poběží v noci a já to prostě nechám na tom kanálu, kde je. Ale jinak si nemyslím, že bych se k tomuto filmu nějak hrnula.

Líbánky v Las Vegas (Honeymoon in Vegas)
Komedie / Romantický / Thriller
USA, 1992, 93 minut
Režie: Andrew Bergman
Hrají: James Caan, Nicolas Cage, Sarah Jessica Parker, Pat Morita, John Capodice, Robert Costanzo, Anne Bancroft, Peter Boyle, Seymour Cassel, Ben Stein, Tony Shalhoub

Zanechat Odpověď

