Co si dáme k jídlu.

55 WP téma

Dnešní téma je o tom co bych si dala k jídlu a jako bonus, kdyby nezáleželo na ceně jídla a nebo s kým či kde bych si jídlo dala a nakonec mohu přidat i fotku.

Upřímně nevím co na tohle téma napsat, protože i blbé vyplnění mého oblíbeného jídla skončí špatně. Na jednu stranu toho jim dost a na druhou zas nic. Po mnoha jídlech mi je blbě. Nesnáším laktózu. Naštěstí ne moc, ale přesto si na to musím dát bacha. Jakmile je něco mastné, tak to sním, ale je mi z toho blbě a takhle bych mohla pokračovat dlouho.

Když nebudu počítat českou kuchyni. Tak mam ráda italskou. Ale že bych se jí musela ládovat to ne.
Mam ráda i pálivé, ale záleží jak je to pálivé, protože na druhou stranu moc pálivých věcí nejím.

Nejraději mam asi krevety a gyros. Legrace je, že maso moc nejím. Skoro by se dalo říct, že jsem vegetarián, ale jelikož si klidně někdy maso dam a přece jen nepatřím zeleňinéo žroutům, tak se za vegetariána neoznačuji. I když si třeba celý rok maso nedám.
Většina lidí jí kuřecí, ale to moc nemusím. Pokud není dobře udělané tak mi nechutná a navíc mi je po něm blbě.
Nemam ráda ryby, ale jelikož mě někdy chytí to, že budu zdravě jíst, tak jsem se naučila jíst mořské ryby. Sladkovodní moc nemusím. Chvíli to byla legrace, protože když se jedná o jídlo, tak se ráda chytám objevů vědců co má člověk jíst. Je to pro mě legrace, protože to neberu vážně! Takže bych dokončila myšlenku, pak jsem někde četla, že není dobré jíst mořské ryby ve velkém množivý, tak jsem se jimi přestala ládovat. Což mě na jednu stranu potěšilo, protože nesnáším kosti.
Já je mam i v mletých rybích prstech… prostě všude, kde je nikdo jiný nemám, tak na mě tam nějaká čeká.
Sem tam za sto let si nějakou rybu dám, ale fanda jich nejsem.

Jako správný Čech chodím na houby. Pravda je že mě to moc nebere, ale líbí se mi dodržovat nějaké tradice. Dřív jsem houby jedla, když jsme ještě chodila na houby s celou rodinou, tak pak klasický smaženice a jest. Nejraději mam růžovky, teď si nevzpomenu na přesný název. Kterou bych si teď i dala, což je odpověď na to co bych si teď dala za jídlo. 😀
Někdy jím žampióny či hlívu ústřičnou, ale záleží na tom jak jsou udělaný. Jinak houby nejím, protože je mi po nich blbě. Navíc mam utkvělou představu 🙂 , že nasbírám houby které jsou jedlé jen jednou a otrávím se. Inu jako malou mě strašily. Takže to co nasbírám stejně někamou dám. Musím říct, že mě sbírání hub jde a to je sbírám fakt podivným nepřítomným spůsobem.

Blbě je mi i po vajíčkách. Když si jich dam málo, tak v pohodě, ale jinak je to na mě moc těžké jídlo. Přesněji jakékoliv těžké jídlo není nic pro mě.

Ani luštěniny moc nemusím. Nemam ráda čočku. Dřív jsem jí jedla jednou v roce na vánoce, teď už naštěstí nemusím ani to.
Mam ráda hrášek a nebo malé kukuřičky, ale i velké. Mam ráda i fazole, ale hlavně jen bonduel. A upravuji je tak na dva spůsobi, jinak je nejím.

Mam ráda třeba mrkev, ale ne ty malikanté a nebo jakkoliv tepelně upravené. Dost zeleniny a nebo nějakých luštěnin nemusím mít tepelně upravené. Hlavně když to třeba plave v polívce totálně bez chuti.

Co mam ráda jako přílohu je zelí. Což cpou ve většině restaurací, protože je to nejlevnější příloha. Povětšinou se na ní naštěstí nedá nic zkazit. Takže já jsem spokojená.

Dřív jsem měla ráda dost červenou řepu. (nakládanou) Ale teď záleží na tom jaká to je. Mam ráda nakládané cibulky, ale taky se s nimi celkově necpu. Vlastně mam ráda cibuli jako takovou. Když však cibuli loupu či krájím, tak z toho děsně slzím. Mam citlivé oči, tak i když jsem v druhé místnosti, tak mi to vadí. Docela mam ráda i česnek, ale je mi po něm blbě.

Mam ráda papriku a to nejraději červenou, kterou bych se dokázala stále cpát. Špatná není třeba bílá, ale tu raději jím s něčím.

Taky mam ráda kyselé věci. Třeba něco s octem. Když ho jim normálně, tak je to v poho, ale jakmile je toho víc, tak je mi blbě, ale naštěstí ocet není to co by jsme pily v litrech. Třeba když děláme okurkový salát, tak ho samo sebou dáváme do zálivky. Tu mam ráda, ale nesmím jí moc sníst.
Problém je ten, že když ocet cítím, tak mi z toho je hned děsně blbě.

A jsme konečně na konci. Musím říct, že mě docela pobavilo psát o vše spíš negativně. Většinu věcí, po kterých mi je blbě jím, prostě sem neponaučitelná. Věci co mi nechutnají se snažím nejíst. Prostě je to ble. 😀

Tak co by jste si vy teď daly k jídlu? U mě je to Ta houba růžovka. (růžová muchomůrka) A to houby nemam ráda.

Každá houba je jedlá, jen některá jen jednou.

Zanechat Odpověď

