Hudba na špatnou náladu.

51 WP téma

Co si pouštím, když mam špatnou náladu a co, když mam dobrou.
Tak to je relativní. Většinou se to totiž řídí podle toho co poslouchám obecně v té době a nebo na co narazím.
Žánr a ani zaměření textů u mě nehraje velkou roli. Spíš to co si pouštím, když jsem smutná si pouštím stále dokola.

Já toho hlavně poslouchám kvanta. Různé žánry atd. Někdy si pouštím vážně hovadiny, ale u těh se odreaguji nejvíc. Třeba Arashe. To mě vždy rozesměje a když mě tahle veselá hudba začne „srát“, tak je to špatný a leze mi pak na nervy vše. Pouštím si jí třeba když něco dělám a nebo musím něco dodělat a už nemam na to síly. V té době si nemůžu pouštět nic Rockového, protože mi to akorát leze na nervy a nemohu to vystát.

Třeba je zajímavý, že i když mam ráda Rasmus, tak je nemohu poslouchat v autě když řídím. Jednou když jsem ještě jela v autoškole, tak jsme měli puštěný rádio a začala tam hrát skladba Sail Away a i když jí mam ráda, tak mi to spíš lezlo na nervy a rozhodně mě nepotěšily.

Kapitola sama pro sebe je bendžo.Které mi nevadí a někde je pěkný, takže si ho ráda poslechnu, ale na druhou mě strašně štve. Před několika lety jsme jely s tátou na Moravu do Lednice a on si pouštěl kazetu na kterých ve skladbách bylo bendžo. Jsem z toho šílela, ale tak ať si tam pustí i něco svého. Po půl hoďce jsme to musely vypnout… prostě jsem to nemohla vydržet. Takže na dlouhé cesty pro mě nic takového není.

Hudba tě ukolíba ke spánku a nebo probere k životu.

A jak už někdo řek. Dokud se zpívá, ještě se neumřelo.

Zanechat Odpověď

