Co bych si řekla před 10 lety.

45 WS téma

Dostanu 5 minut, abych svému já o 10 let dříve něco řekla… co by to bylo.

Před pár týdny jsem o tomto nezávisle na „45 WS tématu“ přemýšlela. Přemýšlela jsem kdybych věděla co teď, jak bych se tak před 8 lety zachovala. Rozhodně bych teď na tom byla líp. Problém je, že teď to vypadá jednoduší, kdybych tu pravdu znala, ale ani kdybych jí věděla, tak by to lehké nebylo a já bych to nejspíš udělala stejně, protože teď dělám pořád tu samou chybu, ale nic velkého s ní nedělám, ale taková já jsem.
Nechci tady psát o jakou věc se jedné, protože to nechci zveřejňovat.

Takto vezmeme obecně.
Co by jste řekly vy? A neberme ohled na paradox, je to jen teorie.
Ono je to dost těžké co říct. Na jednu stranu je toho hodně a na druhou zas málo až nic. Upřímně já bych vlastně ani nechtěla nic svému dřívějšímu já něco říct. Na to mam až moc ráda dnešní já, ale to nejsem oblíbenec sama sebe. 😀 Ale stačilo by my si jen vidět. Byl by to jistě zajímavý pohled. Jako hledět na svojí duši. Věděla bych kam budu směřovat a co mě čeká. Rozhodně by to bylo zajímavý a jak nad tím přemýšlím, tak bych byla ráda, abych takto prožila 5 minut v minulosti, podívat jednou přece půjde, ale být tam by bylo lepší.

Jednou to stejně všechno skončí.

 

Zanechat Odpověď

