Někdy mi není tolik kolik mi je.

44 WP téma

Dneska tu máme na pořadí můj, váš, všech věk. Otázka je jestli jsem někdy úmyslně lhala o svém věku a jestli mi někdo uvěřil.

Upřímně já o svém věku moc nelžu. Já ho prostě naříkám a většina lidí si myslí prostě jiný věk u mě. Většinou si myslí, že mi je tolik kolik jim. A nebo další aspekt je jak se chovám, když mam ztřeštěnou náladu, tak je mi méně a když jsem klidnější, tak naopak. Většinou si však myslí, že mi je méně, ale nemyslím si, že bych měla vzhled na nižší věk. Pravda je že jsem malá a už několikrát se mi stalo v krámu, že mě považovali za dítě, ale kdyby si mě blíže prohlédly, tal by zjistily, že tomu tak není.

Kolik by jste řekli vy, že mi je, bez toho ,aby jste to tady na blogu hledaly?

A jestli jsem někdy já lhala o svém věku? Jo asi párkrát ano a samo sebou, že mi na to povětšinou skočily, ale nebylo v tom nic špatného. Buď jsem si z dotyčných dělala legraci a nebo to bylo nějaká anketa od 18 a já se jich chtěla zbavit, ale to už je dávno.

Když to shrnu, tak raději svůj věk neříkám. Někdy mam v tom takový bordel, že ani nevnímám kolik mi je, když si to ale uvědomím, tak se jen zděsím, tak to raději neřeším. Stejně si připadám povětšinou stačí než jsem, ale chovám se jako mladší a někdy naopak, ale záleží na to na má náladě.

Čas nezastavíš.

 

Zanechat Odpověď

