Angels and Demons (Andělé a démoni)

Od tohoto filmu jsem moc nečekala, protože předchozí díl se mi moc nelíbil a ani mě moc nebavil. Ale nakonec jsem byla mile překvapena. A film se mi líbil, takže jsem na něm nakonec v kině byla 2x.
Líbil se mi konec, který byl přece jen trochu překvapivý a komplikovanější. Pravda, že to nemusí každému vyhovovat, ale není to špatně.
Film doporučuji ke schlád nutí.
Hlavní je, že trailer u tohoto filmu jako u prvního vypadá o dost akčněji, mystičtěji než samotný film, takže ho nesmíte brát tak vážně. A pak se vám film třeba taky zalíbí.

Andělé a démoni (Angels & Demons)
Mysteriózní / Thriller
USA, 2009, 133 minut
Režie: Ron Howard
Hudba: Hans Zimmer
Hrají: Tom Hanks, Ewan McGregor, Ayelet Zurer, Stellan Skarsgard, Pierfrancesco Favino, Nikolaj Lie Kaas, Armin Mueller-Stahl, Carmen Argenziano, Thure Lindhardt, Elya Baskin, Cosimo Fusco

 

Zajímavosti:

Andělé a démoni je natočen jako druhý díl a časově je usazen po prvním dílu. První je Šifra mistra Leonarda. V knižní podobě je tomu však naopak.

Vatikán nepovolil natáčení na Náměstí svatého Petra, takže štáb musel postavit maketu.

Ewan McGregor se nebyl schopen naučit italský přízvuk. V knize je jeho postava italské národnosti. Aby se tyto problémy vyřešily, z Itala Carla Ventresca se stal Patrick McKenna, Ir.

Leonardo DeCaprio odmítl roli Patricka McKenna. „Což je nejspíš dobře, když si to totiž přestavím, tak je to dost podivný, ale na druhou stranu by to bylo zajímavé vidět.“

Comments

  1. abych řekla pravdu, monohem raději mám jeho knihy. A nejvíc asi ten díl, kterej nebyl zfilmovaný. Ovšem poslední knížka už není nic moc…. 😦

    • Já jak film tak knihu beru samostatně nezávysle nasobě. Nechci to srovnávat, protože ani nejsem nějaký velký fanoušek filmu a ani knih.
      Poslední knihu jsem ještě nečetla. Takže o nic nepřícházím 😀 když říkáš, že je nic moc.

  2. Já mám obojí ráda 🙂 knihu sem přečetla jedním dechem.. a musím říct, že film je v podstatě stejnej, drželi se víceméně předlohy, což je dobrý. a ve filmu úžasnej Tom a navíc bláznivej Evan.. no paráda prostě! 😀 🙂 a jinak jak si psala u mě – s tím 1000+1 noc máš pravdu 😉 taky znám horší seriály 😀 ale někteří lidi to prostě odsoudí, aniž by to viděli…

    • to jo knihy se držely docela dost. To už se podlední dobou nenosí. A Tom a Ewan jsou skvělý. oba to zahrály jako vždy parádně. Včera v noci jsem si pouštěla uryvky, kterébyli nadabovány. Docela to ušlo až na pár hlasů, které měnily povahy postav. Ale co bylo dost děsný bylo nadabování Ewana… to tu postavu celou skazilo. Dost byla škoda, když to nadabovaly, tak nějak zapoměly na přízvuk všech,

Zanechat Odpověď

