The Tourist (Cizinec)

Příjemný snímek na odreagování. Nesmíte ho brát tak vážně, ale spíš s humorem.
Řekla bych, že tenhle snímek je lepší průměr. Jeho kvalita do jisté míry je na hereckém obsazení. Protože Depp hraje dobře a člověka baví se na něj koukat. Angelina předvedla standardní výkon, který podle mě ale nijak nenadchne a mě osobně nebavilo se na ní a její herecký výkon koukat, protože má lepší filmy.
Osobně se mi film líbil a podle mě je dost podceňovaný. Já jsem se při něm dobře pobavila. A osobně se mi líbil i konec. Škoda, že i celkově film nepůsobil tak jako na konci. Ale to záleží už na vašem vkuse. Vždy se najde někdo komu se film bude líbit a komu ne.


Cizinec (The Tourist)
Akční / Drama / Thriller
USA / Francie, 2010, 103 minut
Režie: Florian Henckel von Donnersmarck
Hudba: James Newton Howard
Hrají: Johnny Depp, Angelina Jolie, Rufus Sewell, Paul Bettany, Clément Sibony, Bruno Wolkowitch, François Vincentelli, Jean-Marie Lamour, Timothy Dalton, Steven Berkoff, Alessio Boni, Julien Baumgartner, Igor Jijikine, Christian De Sica, Renato Scarpa, Ralf Moeller, Raoul Bova

Comments

  1. No já si to každopádně musím co nejdřív sehnat a zkouknout to 🙂 sem na to moc zvědavá.

  2. ešte som ten film nevidela,ale keďže tam hrá Johnny a ešte som do neho nevidela zlý film, tak si ho niekedy asi pozriem a uvidíme čo to bude zač

  3. Na tohle jsem chtěla jít do kina. Naneštěstí ale týden před premiérou, takže mi to nevyšlo a teď nemám čas. Budu si ho muset zajistit jinak 😀

Zanechat Odpověď

