Moje vysněná dovolená.

40 téma od WP

Muselo by to být něco, kde bych na všechno na co bych nechtěla myslet, zapomněla.
Nebudu tady psát všechny místa kam bych se chtěla podívat, ale zaměřím se na jedno, které poctivě vyhrálo v losování.

Kuba
Už od mala jsem se chtěla podívat na Kubu a to z mnoha důvodů. Některé jsou logické a některé zase úplně šílené. A proč zrovna Kuba? Kde byl ten první mitov k tomu, že jsem si vybrala právě Kubu? To už vlastně přesně nevím, ale nejspíš jsem viděla nějaký dokument a nebo jsem někde něco četla. Ale hlavní je, že jsem se pak dále zajímala. Pokud bych měly prožít vysněnou dovolenou, tak Kuba by byla jistě z jedním z míst.

Jinak když už jsem u těch dovolených. Tak spíš preferuji nějaké dobrodružství, ale zas někdy se moc nechci přepínat, ale jen ležet to ne… to mohu doma.

Není dovolená jako dovolená.

Comments

  1. Já doma ležím ráda. Ale pokud bych měla někam jet, tak jako první bych volila Londýn, pak USA a určitě by se mi na seznam vešlo i nějaké teplé místo u moře 🙂

Zanechat Odpověď

