The Libertin

Zajímavý film, který podle mě není pro každého. Není to moc film, která by jste od Deppa čekaly. Ale musí se nechat, že podává opět skvělý věrohodný výkon. Takže vlastně svůj standart.
Mě film úplně nechytl. Líbil se mi to jo, ale člověk na něj tak nějak časem zapomene a už nemá tolik potřebu si ho pustit.

Jestli jste fandové Deppa a nebo se chcete podívat na zajímavý film, tak se na něj koukněte a uvidíte jestli se vám snímek bude líbit či ne. Já vám ho nějak moc „nutit“ nebudu, protože já sama mam od Deppa oblíbené jiné filmy, ale znám pár lidí, kteří byli z tohoto filmu unešení.

The Libertin
Drama
Velká Británie, 2004, 114 minut
Režie: Laurence Dunmore
Hrají: Johnny Depp, Samantha Morton, John Malkovich, Rosamund Pike, Tom Hollander, Johnny Vegas, Kelly Reilly, Jack Davenport, Richard Coyle, Francesca Annis, Clare Higgins, Rupert Friend, Jake Curran, Sacha Bennett, Cara Horgan

Zanechat Odpověď

