Jsem optimista či pesimista…???

Jsem optimistický pesimista, aneb realista.
Ale podle mě je jedno co já jsem, protože sama bych za sebe řekla, že jsem taková směska. Nejvíc bych řekla, že jsem realista, pak pesimista a nakonec optimista. Snažím se být spíš optimista, ale nejčastěji mě je vlastně jedno jak jaká věc dopadne. Protože většinou to prostě nepatří do mého žebříčku priorit.

Chtěla bych zde však pronést něco jiného. A to tuto myšlenku.
Dost lidí tvrdí, že jsou realisti, ale věčina z nich jsou vlastně pesimisti. Říkají to proto, že chtějí potvrdit, že mají pravdu a nebo nechtějí ukázat, že jsou pesimisti.

Co jste vy? Pesimisti, optimisti či realisti.

A stejně je to nakonec všechno jedno…

Zanechat Odpověď

