Oni zachraňují svět, ale kdo zachrání je…

Dneska to bude o zachráncích světa a všeho možného. Opět jsem sem mohla hodit známe tváře, které vás napadnou hned, když začnete o tomhle tématu přemýšlet, ale kvůli tomu tu já nejsem. Jsem tu proto, abych jsem hodila jména/lidi, který vás hned nenapadnou, ale kteří by se sem přesto hodily. Každý z nich něco zachraňuje, samo sebou jde o velkou věc a nejlépe o svět, ale sami to jinak nemají moc lehké.
Ale dost řečí okolo a hned se vrhneme na žebříček.

  1. Doctor – David Tennant (Doctor Who/Pán času)
  2. Johnny Smith – Anthony Michael Hall (The Dead Zone/Mrtvá zóna)
  3. Colonel Jack O’Neill – Richard Dean Anderson (Stargate SG-1/Hvězdná brána)

3. místo
Colonel Jack O’Neill – Richard Dean Anderson (Stargate SG-1/Hvězdná brána)
Nikdo o něm neví, protože ze svým týmem nejenže pracuje v utajení, ale hlavně mimo zemi. Možná to není „raketový vědec“ Ale přesto nezadržitelně zachraňuje zemi před kdejakým šmejdem z vesmíru.
Takže nám krásně pasuje do tohoto žebříčku. A ještě z větší radostí ho sem dávám, když vím, že seriál hvězdná brána není moc u holek oblíben.
A navíc seriál Hvězdná brána je jeden z mích oblíbených.

2. místo
Johnny Smith – Anthony Michael Hall (The Dead Zone/Mrtvá zóna)
Stačí jediný dotek. Vidím co se stalo, co se stane.
Johny Smith poprvé ožil v knize Mrtvá zóna od Stephna Kinga. Posléze byl převeden na filmová plátna. A nakonec se v roce 2002 dočkal i seriálového zpracování na které se tu zaměřujeme my. Je pravda, že seriál má svá slabší místa, ale taky své silná místa a já osobně mam nejraději první řadu.
Johnny Smith patří k mim oblíbeným knižním postavám a věřte, že těch moc není. Vypovídá otom to, že jedna z mích oblíbech postav je kocour z Kingovi knihy Řbitov zvířátek. Někde jsem totiž něco vyplňovala a byl tam na tohle dotaz a nic lepšího než kocour mě nenapadl.
Teď zpět k našemu hrdinovy ze seriálu.
Johny Smith se snaží zabránit velké katastrofě a když to zjednodušíme, tak vlastně chce zachránit svět, ale přitom stihne zachránit i osudy jednotlívích lidí a napravit co se dá.
Já osobně jsem si tento seriál hned oblíbila a hlavní postavu taky. Něco na ní je co se mi líbí.
A rozhodně on do tohoto žebříčku patří.

1. místo
Doctor – David Tennant (Doctor Who/Pán času)
Není sice ze země, ale je tu skoro pořád. Rozhodně není z Anglie, ale hledat by jste ho měly tam. Nebydlí v Londíně, ale přitom tam by jste měly možnost ho potkat…
Ano tohle je Doctor. Nezachránil svět jednou, ale mnohokrát. Pokaždé, když se někam vypraví, tak něco napraví. A že by na něj platil paradox při cestováním v čase… to ani náhodou.
Tak kdo jiný by měl vystoupat na vrchol tohoto žebříčku.

A mámě tu konec žebříčku. Doufám, že se vám líbil a budu ráda, když se k němu zde vyjádříte. Na příští žebříček se můžete těšit opět ve středu. Zatím si však nechám pro sebe o čem bude. Ale určitě se máte na co těšit.

Zanechat Odpověď

