Finding Neverland (Hledání Země – Nezemě)

Jeden z mích oblíbených filmů. Když jsem na něj šla do kina, tak jsem si nebyla jistá co od toho mam přesně čekat a jestli se mi vůbec bude líbit. Protože Peter Pan od J.M. Barrieho mě nikdy moc extra nevzal, líbil se mi, ale mě se líbí dost věcí.
Film mě však mile překvapil a zjistila jsem, že je jak stvořený pro mě. Celé jeho pojetí a zpracování se mi líbí, protože má něco do sebe.
Johnny Depp zde opět prokazuje svůj herecký talent, který se nedá zapřít.

Rozhodně jsem ráda, že jsem na tomto filmu byla v kině, protože vidět to na velkým plátně je vždycky lepší a já si na to tak nějak potrpím.

Hledání Země – Nezemě (Finding Neverland)
Drama / Rodinný / Životopisný
USA / Velká Británie, 2004, 106 minut
Režie: Marc Forster
Stars: Johnny Depp, Kate Winslet and Julie Christie

Zanechat Odpověď

