V for Vendetta (V jako Vendeta)

Po prvním shlédnutí mě tenhle film prostě dostal. Ze začátku jsem k němu nepřistupovala s velkým očekáváním, ale za to jsem byla z něj víc nadšená. Když jsem ho viděla podruhé, tak se mi stále líbil a to potvrzuje to, že tenhle film něco do sebe má. Že ho člověk může vidět i podruhé a potřetí a tak dál.
Protože pokaždé co ho vidím, tak znova chytne.

Herecké výkony Natalie Portman a Hugo Weaving byli perfektní.

V jako Vendeta (V for Vendetta)
Akční / Drama / Sci-Fi / Thriller
USA / Německo / Velká Británie, 2006, 132 minut
Režie: James McTeigue
Stars: Hugo Weaving, Natalie Portman and Rupert Graves

Zanechat Odpověď

