Kdo jsou vlastně přátelé?

24 téma od WordPress a já ho zase pojala trochu víc jinak a jak naši WP tvrdí, tak o tom to vlastně je.

Definici slova přítel jsem se chtěly vyhnout, protože podle mě je do jisté míry blbost to rozebírat a byla by to větší nuda než může být.
Spíš bych se chtěla zaměřit na přátele jako takové, na to kolik jich máme.

Já osobně mam přátel dost, ale teď opravdu dobrých je málo a na který se mohu spolehnout ještě míň.
Ale jsem ráda za ty co mam. Díky nim jsem zažila více než jednu skvělou akci a měla jsem si s kým pokecat když mi bylo nejhůř a i když je nevidím každý den a nebo se s nima nebavím každý den, tak vím, že tu jsou. Jen bych byla ráda, aby věděli, že já tu jsem pro ně a stačí mi jen říct.
a moudro nakonec

Přátele těžko poznáme, ale nepřítele vidíme hned.

Zanechat Odpověď

