Já a naděje

18 tip od WP a já si znej vzala jen: Co mi dává naději a naděje jako taková…

Město AndělůHlavní věc je v naděje v co. A pak mohu rozvíjet jakou mam naději. Upřímně je to vlastně téma na nic pro mě v tuhle chvíli, protože mě nic kloudného nenapadá.
Ale můžeme se bavit o naději obecně, nebo třeba jakou naději mam, že dosáhnou toho co chci. Což je vlastně dost deprimující, protože čím mi je víc, tím si myslím, že nemam žádnou naději a řeči, že naděje umírá jako poslední… Paráda, ale přece jen kdo tomu věří.

Pravda je že můžeme brát naději a naději.

 

Každý má nějakou naději v něco. Většinou je to v lásku, protože většina lidí chce prostě pravou lásku a nebo aspoň nějakou lásku. Každý něco chceme a každý v něco doufáme, ale jakou máme naději ve splněný.
Když vezmu třeba materiální věc jako peníze, kterou si buďme upřímní dost lidí přeje a teoreticky by neměla být potíž je získat, tak zas tolik lidí nemá naději, že jich bude mít tolik kolik by chtěli. Navíc člověk pořád chce víc a víc. Na jednu stranu je to špatné, nic nám nestačí a nikdy nejsme spokojení. Ale je tu druhá strana a ta je podle mě někdy důležitější. A tom že je to jedna z věcí, která nás žene dál a někdy se to stane naším cílem života.
A to je vlastně všechno naděje. Naděje v něco či v někoho. Snaha se pohnout dál a doufat, že mam šanci.
Mě zůstává naděje v to, že svět snad není prach sprostá suchá realita, bez ničeho abnormálního a je v tom něco víc.

Můžeme toho vlastně napsat spoustu, ale podle mě to povětšinou budou zbytečné řeči, takže tohle je vlastně takový myšlenka o ničem. Takže, že by vás ten článek zaujal… inu tady asi vážně naděje umřela.

Někdy stačí málo, ale někdy nestačí nic.

Zanechat Odpověď

