Kdo nechá zajíce žít

Jak jste si jistě všimly, tak jsem úspěšně, každý den vkládalala svoje myšlenky. A taky jste si jistě všimly, že nepřibyli žádné žebříčky a to kvůli tomu, že jsem na Facebooku reklamovala ty steré. Udělala jsem to proto, že na Facebooku budu vždy dávat odkaz na nové žebříčky a tak jsem se nejdřív chtěla ohlédnout za tím co bylo. Protože jak jste si všimli, tak jsme se od začátku někam posunuly. A přece jen je těžké stále něco nového vymýšlet, ale ještě horší je je psát.
Však teď už mam pár námětů a tak to stačí už jen napsat.

Jinak na Facebooku i semnou je 15 lidí, kteří se připojily. Kdo ví a třeba se to časem zvedne.

A teď co se děje kolem mě. Tento týden jsem toho měla nad hlavu a ani mi není moc dobře, ale naštěstí zítra víkend bude klidnější a tak si trochu odpočinu.

A svět se točí.

Zanechat Odpověď

