Dostaly jsme úkol…

Jak se soustředit na daný úkol, činnost atd?…
Já osobně se mam několik spůsobů.

  1. Pustím si nějakou hudbu na kterou mam vážně chuť a která mi v dané činnosti pomůže soustředit se a nebo mi dodá nápady.
  2. A nebo mam úplné ticho.

Našly aby se i jiné možnost, ale ty nejsou tak časté.

Když se vrátíme k hudbě. Tak třeba, když píší něco na blog, tak ráda něco poslouchám. Psaní mi pak jde lépe a mam více nápadů. A když třeba neskáču v žánrech a nebo nejlépe si pouštím jednu kapelu. (lepší je jen jednu píseň) Tak se mi líp udrží myšlenky u jednoho tématu a neskáču z jednoho na druhý.

Hudba je život a život je?…

Zanechat Odpověď

