Pod hlavičkou stresu.

6 tématem je jestli jsem teď ve stresu a proč. Upřímně trochu ve stresu sem, ale je to semnou jak na houpačce. Však se zde nechci rozepisovat co je u mě největší důvod stresu a to hlavně kvůli tomu, že na to psotě nechci myslet.

Ale za to mohu zauvažovat o stresu jako takovém.
Kdo ho někdy zažil, tak ví, že to je vážně něpříjěmná věc, která nás může dohnat na pokraj sil a když to řeknu jednoduše, tak na zdraví nám to taky nepřidá. Ale co s tím? Dá se úplně vyvarovat stresu?
Podle mě do jisté míry ne. Záleží na nás a jak nás stresující situace dostávají. Na každého působí něco jiného a v jiné míře.
Obecně platí, že by jsme vše neměli tak brát a měly by jsme si udělat chvilku pro sebe, ale někdy to prostě nejde.

Lepší je stresu a stresovým situacím předcházet jak to jen jde, ale kdo to z nás většinou dělá.

Comments

  1. Joo o stresu mi chvíli něco povídej… 😦 přijde mi, že už asi půl roku se ho nějak nemůžu zbavit, spíš naopak je to pořád horší a horší…! 😦

Zanechat Odpověď

