Co mě dnes rozesmálo.

Dneska začínám z psaních článků podle tipu od WP. Protože některé jsou totiž zajímavé a na druhou stranu je to lehce výzva napsat něco na dané téma. Postupně bych chtěla napsat něco skoro na všechny nápady, ale jestli to tak bude to ukáže čas. Protože kdo ví co bude dál za tipy.

V tomto článku se zaměříme na to co nás rozesměje. Kdybych to psala jindy, tak by mě nic pořádně určitého nenapadlo, ale dneska je tomu jinak. Byla jsem totiž u zubaře. Jako většina lidí se řadím k lidem co k zubaři nechodí moc rádi, takže projistotu příští měsíc, tak pudu rovnou 3x.
Ale teď k tomu co mě rozesměje. Je to právě návštěva zubaře. Když jsem v čekárně, tak to ještě není moc legrace, ale jakmile jsem v ordinaci, tak mi to přijde všechno děsně legrační. Celá ta procedůra mi přijde komická. Tedy dnes až na jeden okamžik, kdy to přestala být legrace, kdy by vrtal zub, protože když to dočišťoval, tak to bolelo jako čert. Ale před tím jsem se všemu smála. Ano blbě se to vysvětluje, ale spomeňtě si na jakoukoliv situaci, která vám prostě přišla komická a tak jsem to já měla u zubaře.

p.s. A k tomu mam krásný snímek zubů.

Dokud se člověk dokáže smát i špatným věcem co ho potkají, tak vše pak zvládne lépe.

Zanechat Odpověď

