Nic není dokonalé, ale to neznamená, že vše je špatné.

Mrtvá zónaMam toho hodně na mysli, ale teď nechci to vše napsat. Je už pozdě a to hlavní si nechám na víkend, ale je tu něco co nepočká. Pročítala jsem si svoje „staré myšlenky“ a to tak 5 a víc let a je zajímavé jak jsem za tu dobu tak nějak dospěla. Jsem tedy dospěla? Asi ano a je mi to nějak líto. Všechno to tak utíká a dost věcí je pryč, dost věcí vypadá jinak a dost věcí utíká úplně jiným směrem. Někdy bych chtěla ten čas zastavit a nadýchnout se, ale čas nepočká. Nic nepočká a to není pesimismus, ale realita.Město Andělů
Stal se ze mě cinycký člověk, který humor má, ale rozhodně jiný než ostatní. Uvažuji reálně o tom, že pojedu do anglie a to nejméně na rok.
Ale pojedu? Kdo ví… dokud nebudu mít zabalený kufry, tak to není jistý.

 

Profesionálové

Před chvílí jsem dočetla článek: Kája je dobrej chlap ….aneb kdo sní ten ví, že ráno…………………… že ráno se sejdeme.
Psala jsem tam o jedné své kamarádce ze základky a víte co? Pořád se spolu bavíme. Sice jí moc nevídám, ale sem tam se sejdeme a ona mě stále štve jako před lety a to myslím v dobrém slova smyslu.
A že jsem na svůj blog psala víc otevřenější než teď? Taky pravda, ale někdy je lepší mlčet a to hlavně, když víte kdo si některé věci čte a že to nemůže pochopit.

Tváří v tvář

a teď moudro na závěr, která zde už nechávám už 5 let, takže jich je pěkná zbýrka… jedou by bylo fajn, kdybych udělala příspěvek jen o nich…

Možná že nezastavíme to co se kolem nás děje, ale pokud nezpomeneme, tak vše  bude vžít v nás.

Zanechat Odpověď

