City of Angels (Město andělů)

Romantické filmy zrovna nepatří mezi můj oblíbený žánr, ale přesto se najde pár snímku které mam víc jak ráda a to i nějaký delší čas. Mezi tyto snímky se řadí i film: Město Andělů.
Snímek je to rozhodně povedený a i po čase se na něj dá dívat. Herecké výkony jsou dobré a Cage dokázal, že umí zahrát i takovou roli. Vlastně díky tomuto herci jsem se na tento snímek dostala a díky němu jsem si ho taky oblíbila.

Nejdůležitější jsou konce a tento snímek má pro mě dobře udělaný konec. Nekončí to šťastně, ale smutně a dokonce mě štve, že nedopadlo dobře, ale vím, že jinak to ani dopadnou nemohlo. Asi si říkáte proč to píši takto, ale nechci vám říct jak to přesně končí a co se stane.
Takže pokud jste film neviděly, tak se na něj podívejte, protože snímek jistě stojí za shlédnutí.

Drama / Romantický
USA / Německo, 1998, 114 minut
Režie: Brad Silberling
Hrají: Nicolas Cage, Meg Ryan, Andre Braugher, Dennis Franz, Colm Feore, Robin Bartlett, John Putch, Kim Murphy, Elisabeth Shue, Alexander Gould, Amy Brenneman, Chad Lindberg

Zanechat Odpověď

