Noční putování myslí.

Postupem času přicházím na to, že by člověk svoje myšlenky neměl psát v noci a ještě hůře je, když je píše nad ránem. Ale jelikož jsem klasik, tak pravidlo kdybych neměla psát příspěvek poruším a vesele si napíši svoje myšlenky hezky nad ránem.

Naštěstí jsem se poučila a nepíší všechno možný co mě napadne a nerozvádím zbytečné teorie o všem možné. Uvedu menší příklady.
Proč mají vlastně angličati r, vždyť když mluví ho vůbec nepoužívají…
Američané by některé věci neměly přebírat či napodobovat, protože to vyznívá jak parodie a jsou k smíchu a to ne v situacích, kde by chtěly být. Pak mě i americký přízvuk začne štvát.
jak můžete vidět jsou to postřehy na dvě věci a to nejen pro vás, ale i pro mě. Takže nemá cenu více psát. Bavit se přece můžeme nad něčím jiným.

Když si tak člověk prochází videa co má v compu, tak narazí i na nějaký starý pořady a já jsem narazila na DVD Top Gear s Richardem Hammondem. Postupem času jsem se dopracovala na další díly a narazila zas na rozhovor s Ewanem McGregorem. A tak se člověk s pořadu o autech dostane ke Skotům.

Jak už někteří možná víte, tak krom jiného či jiných, mam slabost pro Skoty. A proč?… Kdo ví. Protože to nemá žádnou logiku. Ale je to prostě tak. Mohla bych si prostě založit takovou imaginární skříň, kde bych si dělala sbírku Skotů. 😀 😀 😀

Jen bych ráda ještě doplnila malou radu… když si myslíte, že jste napsali něco vtipného… Není to tak… Raději to smažte, protože to všichni stejně pochopí jinak. Takže sice jsem kus odstavce smazala, ale nenahradila jsem to ničím lepším či stejným.

Mam třeba slabost i pro Finy a znám mnoho lidí co je natom jak já, ale ty sem teď cpát nebudu. Zůstaneme u Skotů. 8)

Pamatuji si, když do naší restaurace přišel nějaký skot, tak byl vždycky divný a to myslím vtom nejlepším slova smyslu. Byla legrace se s nimi bavit. S mojí slabou angličtinou a jejich přízvukem jsme si vždy dobře rozuměly… ani jeden z nás nevěděl co ten druhý říká, ale přesto jsme si skvěle popovídaly. 🙂

Pravda je však taková, že jsme hlídaly kdy do naší restaurace dorazí nějaký Fin a tím, nebo jimi jsme se nejvíc pobavili. Kam se hrabou zábavné pořady v TV.

A kam jsem se od Skotů dostala dál?… Ke Colinu Firthovy… Pouštěla jsem si s ním zas pár filmů a stáhly ty co se mi někam poděly. A zas jsem se skvěle pobavila. Musím říct, že to je báječný herec a jak hraje se mi moc líbí a to je to angličan a když jsem byla mladší, tak se mi ani vzhledem nijak moc nelíbil. Jen mě bavilo jak hraje a tak to má být.

Sice zde není vidět jeho herecký talent, ale tahle část film use mi líbí.

Další a hlavně poslední věc je ta, že když člověk začne pět až moc chvály, protože neví co psát, tak je čas článek skončit.
Takže jsem vás provedla noční putování mou myslí a řekla pár rad, kdy psát a kdy nepsat a jelikož jsem asi unavená, tak to příště bude lepší, pokud se budu držet rad.

a moudro nakonec

Ráno přijde dřív než by jste čekaly, ale večera se dočkat je někdy vážně těžké.

Zanechat Odpověď

