Pět kapel, které stojí za zmínku a za poslech.

Pořadí neberte moc vážně. Není nikterak důležité. Kapely jsem vybírala schválně rozličné, aby si zde mohl skoro každý nají nějakou. Jsou tu kapely slavné, ale i méně. Kapely vynikající, ale i průměrné, prostě od každého něco, tak aby jste dostaly inspiraci co si pustit.
Texty ke kapelám schválně píší kratší, aby jste je rychle měli přečtené, protože tady je důležitá jejich hudba.

  1. Depeche Mode
  2. U2
  3. Red Hot Chili Peppers
  4. Billy Talent
  5. Lostprophets


5. místo

Lostprophets
Na páté místo jsem chtěla dát nějakou kapelu, která dokáže zaujmou, je chytlavá a poslední album stojí za zmínku a k tomu není stejná jako první tři. Takže tuto kapelu doporučuji a třeba se vám bude líbit a vy budete mít co teď poslouchat.


4. místo

Billy Talent
Na čtvrté místo jsem se rozhodla dát úplně něco jiného než na první tři. Kapela za sebou nemají tolik řadových alb co předešlé a ani to nejsou žádný virtuózové, ale jejich hudba má energii. Navíc jsem už jsem psala víš. Je to úplně něco jiného, takže by se tato kapela mohla trefit, zas někomu jinému do vkusu. Já jí doporučuji, protože sice mí nějaká chyby, ale stojí za poslech. Jediné co se vám může stát pokud jí neznáte, že se vám nebude líbit v opačným případě budete sami rádi, že jste si jí pustily.


3. místo

Red Hot Chili Peppers
Kapela, která jistě má něco do sebe. Jejich hudba má něco co by jiné kapely rádi daly do té své. Jejich koncerty jsou perfektní. Sama jsem na pár byla a jeden z nich je nejlepší koncert, který jsem v životě navštívila. Rozhodně doporučuji si od nich něco pustit. A ať o téhle kapele bude či nebude něco vědět, když si přečtete nějaký texty, tak zjistíte, že to nikdy za střízliva nemohl napsat. Takže …. Sex, Socks and Drugs
aneb každý posiluje jinak…


2. místo

U2
Někdo je má rád a někdo ne. Jedno je však jasné. jejich koncerty jsou velkolepé, hrají v původní sestavě a jejich hudba je víc jak dobrá. Teď už jde jen o to jestli se vám trefí do vkusu. A Bona boha spasitela světa si nevšímejte. S jeho názory nemusíte souhlasit a nebo můžete to je na vás, ale k hudbě to raději nemíchejte. Protože tady jde především o ní.


1. místo

Depeche Mode
Kapela, která rozhodně stojí za zmínku a nesmí v tomto článku chybět. Hrají už velmi dlouho a jejich hudba se někam posunula. Někomu se jejich posun líbí a někomu ne, ale to už je věc názor. Hlavní je, že se do dnešní doby udrželi spolu a to měly namále. jejich koncerty jsou skvělí a mají atmosféru. Tuto kapelu rozhodně doporučuji. Projděte si jejich diskografii a možná v ní najdete něco co vás chytne.

V anketě můžete hlasovat 10x a i několikrát zasebou.

Středa:
14:30 – Osm vtipů proti nudě, aneb jak být za podivína na párty I
19:00 . Okouzlili svět (Herci, kteří mají tolik talentu, že je prostě nepřehlédnete a to nemusí být žádný fešáci.)

Krátce jsem vám kladně popsala pět kapel, ale nejde o to co říkám já, proto jsem psala o nich tak krátce, ale podstatný je co hrají a jestli se vám to bude líbit. Když si projedete YouTube, tak tam jistě najdete něco co by jste si mohly pustit a nebo si rovnou stáhněte nějaké album. Lepší by bylo kdyby jste si ho třeba pak koupily, ale jistě hned po přečtení článku nevyběhnete někam nakupovat CD. 😀

Není kapela jako kapela

Comments

  1. Mitsu says:

    úplně mi tu chybí Nirvana :/ škoda..

Zanechat Odpověď

