Malé ale šikovné.

Vždy když jsem tu dělala žebříček, tak byl zaměřen vždy na mužskou část, tak jsem si řekla, že bych to měla trochu změnit a tím oslovit i jiné návštěvníky. Tento článek je taková obměna k článku „Malý ale s auty“. Takže teď to jsou „Malé ale šikovné“. A proč je jedna priorita výška? Většinu hereček co mam ráda jsou malé. Je to tím, že menší lidi jsou mi prostě víc simpatočtější, protože já sama jsem malá.
Doufám, že tento žebříček bude dostatečně různorodý a snad se i s někým shodnu.
Ale dost keců a jdeme na žebříček.

  1. Kristen Bell
  2. Christina Ricci
  3. Emma Stone

3. místo
Emma Stone
výška: 168 cm
narozena: 6 Listopad 1988, Scottsdale, Arizona, USA
filmy: The Rocker, The House Bunny, Zombieland, Paper Man, Ghosts of Girlfriends Past, Easy A.
Mladá perspektivní herečka, která má dobře našlápnuto. Já jí do této ankety dala z několika důvodů. Krom toho, že patří k mim oblíbených už nějaký ten pátek, tak i když měří víc než já, tak stále patří mezi ty menší a nevíc se narodila ve stejném roce jako já. A navíc jsem do této ankety chtěla dát herečku s rezavými vlasy.

2. místo
Christina Ricci
výška: 155 cm
narozena: 12 Únor 1980, Santa Monica, California, USA
filmy: Addamsova rodina, Casper, Ospalá díra, Muž který plakal, Dotek zla, Prokletí, V řetězech, Penelope.
Tato herečka patří k mim nejoblíbenějším. Prvně, kde jsem si této herečky všimla byla Addamsova rodina, kde hrála Wednesday, kterou stvárnila skvěle. I v dalších rolích v kterých jsme jí mohly vidět jsme se mohly přesvědčit, že má talent a to i v malých rolích. Člověk si jí krom všeho zamapamatuje kvůli svým lehce vybouleným očím.
A jak jste si všimly měří 155, takže vejškou sem také patří.

1. místo
Kristen Bell
výška: 155 cm
narozena: 18 červenec 1980, Huntington Woods, Michigan, USA
seriály: Veronica Mars, Hrdinové, Super drbna
filmy: Tráva, Puls, Kopačky, Trable v ráji
Skvělá herečka, která krom malé výšky má i talent. U mě se drží na druhém místě v oblíbenosti, na prvním místě je Christina Ricci, ale v tomto žebříčku si místa prohodily.
Tuto herečku většina vás bude znát ze seriálu Veronica Mars, kde velmi dobře stvárnila postavu Veronici.
V seriálu Super drbna jí sice neuvidíte, ale jen uslyšíte, protože ona propůjčila právě hlas super drbně.
To by tak ve skratce stačilo.

Dnes se toho ani moc na závěr říci nedá. Snad jen doufám, že se vám tenhle článek trochu líbil a do středy s ním vydržíte, protože zítra je volno a na blog nebudu dávat nic důležitého. Jde o to, že následující týden bude dost naplněný příspěvky, takže musím tento týden dopsat s předstihem a začít psát na příští.

Úterý: volno
Středa: 15:00 – Lucifer´s Angel × Dead Phoenix
18:00 – Herec či akční hrdina.
Herci kteří zazářily co by akční hrdinové v akčních filmech. Takže se zas bude jednat o žebříček.
+ anketa
19:00 – Nicolas Cage (fotky)

a moudro na závěr

Co je víc?…

Zanechat Odpověď

