a je tu neděle

Máme tu neděli a já musím konstatovat, že týden s zaměřený na upíry měl úspěch a návštěvnost byla vysoká na to že blog teprve začíná a nemá velkou reklamu.
Trochu tedy smutná zpráva je, že takto zaměřený týden se zde objeví až příští rok. Jak jste se mohly dočíst, tak to bude druhý týden v Lednu a budou to zase upíři. Ať se ještě svezeme na vlně slávy těchto zubáču, ale hlavně napadlo mě spousta článků co by do toho týdne šlo použít.
Ale nebojte se budou zde i jinak zaměřené týdne, ale to vám řeknu až později.
Jak to zde bude probíhat do konce roku se dozvíte příští neděli. Jedno vám však prozradím už teď a to, že se na stránkách budou i zajímavé články, které budu psát já a povětšinou je tu najdete v pátek.

Další věc o které sem vás chtěla informovat jsou ankety. Zatím jsem nechala povolené, že můžete hlasovat několikrát za sebou a u většiny anket můžete dát i několik odpovědí najednou. A dokonce v některých anketách můžete dát vlastní odpověď. Vy pak sice nevidíte v anketě co jste napsali, ale já to vidím, takže kdyby se vaše odpověď schodovala s jinýma, tak jí regulérně přidám do ankety.

A teď co nás čeká příští týden.

Pondělí: 17:32 – pes Pluto
19:00 – Malé ale šikovné.
Můžete se těšit na žebříček mladých hereček, který mají dozajista talent, ve svých rolích okouzlují a člověk si je prostě zapamatuje a k tomu jsou malého vrůstu. Takže taková malá obměna žebříčku „Malý ale s auty“, který jsem převedla na herečky.

Úterý: volno

Středa: 15:00 – Lucifer´s Angel × Dead Phoenix
18:00 – Herec či akční hrdina.
Herci kteří zazářily co by akční hrdinové v akčních filmech. Takže se zas bude jednat o žebříček.
+ anketa
19:00 – Nicolas Cage (fotky)

Čtvrtek: volno

Pátek: 18:30 – Licantropie – článek

Sobota: 17:00 – Sherlock Holmes
19:00 – Modrooký krasavci II
Pro velký úspěch a nadbytek chlapů se sexy světlýma oči, tak jsem vytvořila ještě jeden žebříček.

Neděle: 11-12 – Videa z koncertů: Lordi (Pardubice, Plzeň)
19:18 – Shrnutí co bylo a co bude + anketa

Doufám, že se máte na co těšit. Berte v potaz, že zde nemusí být napsaný vše co se na blogu najde následující týden, ale jde o ty hlavní věci, ale hlavně jde o články a žebříčky.

Na závěr jsem jen chtěla upozornit, že jsem začala používat obrázek, který před tím než otevřete článek, tak vás navnadí a ukáže vám co by tam tak asi mohlo bát. Tento obrázek je i pod záhlavím, kde se teď bude mít reklamu poslední článek, který je v kategorii žebříčky.

a moudro nakonec:

Pluto je prostě pořád planeta a to i kdyby jí někdo ukradl.

Comments

  1. Jééé máš to krásně rozvrhnuté!!! 🙂 to já házím to co mě v tu chvíli napadne…! A máš vážně zajímavé úvahy a články o celebritách… takhle mě nikdy nenapadlo uvažovat.. jsi šikulka a těším se na další články! 🙂

Zanechat Odpověď

