Hnědoocí krasavci

Hnědoocí krasavci

Dnešní žebříček jak už bylo řečeno bude o hnědookých krasavcích a myslím si, že se najde dost lidí co s tímto žebříčkem do jisté míry bude souhlasit a to hlavně v obsazení.
Když jsem tak nějak vybrala tři herce co jsem dám, tak jsem raději přestala pátrat, protože bych jistě někoho našla, ale je pravda, že tenhle žebříček se mi dělal lépe, než ten o modrookých. Ještě že tak. Ale musím říct, že tyhle ty žebříčky, kdy člověk nehledí skoro jen na vzhled mě baví a to protože je to převážně jen zábava a já nemusím brát ohled na tolik faktorů do umístění do žebříčku, ale nebojte stále hledám jev v kvalitních hercích, jak za chvíli uvidíte. Přece jen stále tahle kvalita hraje svojí roli, ale není na prvním místě. To bude zas v jiných anketách. Takže tedy můžeme v klidu začít a vrhnout se na náš žebříček.

  1. Robert Downey Jr.
  2. Johnny Depp
  3. Stuart Townsend

3. místo
Stuart Townsend
narozen: 15 Prosinec 1972, Howth, County Dublin, Ireland
výška: 180cm
Tento herec dozajista jistě nějaké herecké kvality má. Vy ho můžete znát například z filmů Královna prokletých, 24 hodin, Hráči, Vše o Adamovi, Liga výjimečných a mnoho dalších. Je pravda, že tento herec není tak známi a to hlavně vůči těm co jsou na následujících dvou místech, takže proto zůstal až na třetím místě, kam jsem chtěla obsadit někoho kdo nepatří na první příčky mezi hvězdy, však ne kvůli tomu, že by na to herecky neměl.
Ale teď k té podstatné věci v této kategorii. A to je jeho vzhled a převážně jeho oči. A těm nejde upřít, že v nich něco je, když se na někoho dobře podívá, tak je jasné, že u nás si zaslouží třetí místo. A nejsem to jen já co si myslí, že má pěkné oči, ale další tisíce fanoušků. Ale to není nic zvláštního přece.

2. místo
Johnny Depp
narozen: 9 Červen 1963, Owensboro, Kentucky, USA
výška: 178 cm
Tohoto herce snad nemusím více popisovat, protože ho většina z vás jistě zná a o tom že je to vinijacící herec se nedá přece pochybovat, ale přesto zde napíší pár filmů v kterých zazářil. Možná, že jste třeba z nich nějaký neviděly a tak vás inspiruji.
Filmy: Střihoruký Edward, Co žere Gilberta Grapea, Ed Wood, Mrtvý muž, Krycí jméno Donnie Brasco, Ospalá díra, Devátá brána, Kokain, Piráti z Karibiku, Tajemné okno, Hledání Země – Nezemě, Sweeney Todd: Ďábelský holič z Fleet Street, Veřejní nepřátelé, Imaginárium Dr. Parnasse.
Možná se divíte, proč jsem ho nedala na první místo, protože sexy pohled určitě má a já nepopírám, že na první místo patří, ale jelikož patří k nejoblíbenějším hercům, tak jsem na první místo chtěla dát někoho jiného a navíc je tu jedna zásadní věc, kterou já nepopírám, ale do jistě míry tady zasahují moje simpatice, což není žádná udivující věc, když je to můj žebříček a není to nic oficiálního, takže když nevím kam dotyčného v žebříčku umístit, tak hledím na to kdo je umě oblíbenější. Johnny Depp je určitě vynikající herec, který si vybírá vynikající filmy.
I když nechci do těchto žebříčku cpát až tak známé tváře, jeho jsem sem musela dát.

1. místo
Robert Downey Jr.
narozen: 4 Duben 1965, New York City, New York, USA
výška: 174 cm
Vynikající herec, který si prožil nemálo převratů ve svým životě. Když jsem ho zařadila do žebříčku, tak jsem si říkala, že ho dozajista každý zná, ale pak mě napadlo, že to nemusí být zas taková pravda. Přece jenom, že u mě patří k nejoblíbenějším hercům a viděla jsem s ním jak to tak vypadá všechny filmy, neznamená, že ho budou znát i všichni ostatní. Takže si jako u ostatních řekneme kde hrál a pokud vám do teď jeho jméno nic neřekla, tak teď ano. Dost lidí ho z vás bude znám ze seriálu Ally McBealová, kde stvárnil Larry Paula. A teď k filmům: Skvělí chlapi, Zpívající detektiv, Gothika, Kiss Kiss Bang Bang, Průvodce k rozpoznání tvých svatých, Zodiac, Iron Man (I a II), Sólista, Sherlock Holmes.
A teď zas k té podstatné věci, pro tento žebříček. Rozhodně je to fešák s perfektníma očima, který dozajista patří na první místo. Protože jeho herecký výkony jsou okouzlující a on zvládá hrát různé postavy a ještě při tom dobře vypadá.
U mě už řady let patří k oblíbených hercům a ještě do těch si vzpomínám jak v TV běžel seriál Ally McBealová, protože on jeden z důvodů, proč jsem se na to koukala, škoda, že tam byl jen 22 epizod. Tvůrci s jeho postavou měla větší plány, ale jelikož v té době měl osobní problémy, tak v seriálu skončil. Ale naštěstí se dal zase do kupi a s menšíma přestávkami hraje až dodneška. Takže abych dokončila myšlenku, tento herec patří do mí první trojice oblíbených herců, kde je na druhém místě za Nicolas Cagem a před Johnny Deppem, které ho jsem zde na začátku chtěla umístit na prvním místě a pak na první chvíli jsem podle mého žebříčku rozhodla jinak. Ale co, Depp se zas jindy umísti na prvním místě.

A jak jste si jistě všimly máme ti konec článku. Zatím vám neřeknu na co se můžete těšit příští týden, to se dozvíte až zítra. Ale aspoň se dnes můžete pokochat těmito herci a mrknout se na nějaký filmy v kterých hrály.

a moudro na závěr. sice nevím proč ho psát k žebříčkům, ale házím to i do svých myšlenek kam ho cpu už od začátku, ale časem ho zde vynechám, protože to přece jen nejsou klasické moje myšlenky, ale spíš takový speciál.

…oči jsou dveře do duše…

Comments

  1. 😀 Tu fotku Roberta máš nějakou …zeštíhlenou. Ale jinak ta černobílá je skvělá, jako z fotografického hlediska 🙂

    • Ono to je tím, že když jsem je sem dávala, tak jsem měla jiný vzhled a vešli se sem. tenhle vzhled má pro ně menší prostor, tak je zužuje. Postupně to napravuji, ale jsem sem ještě nedošla 😀 ale někdy to vypadá ještě komičtěji 😀

Trackbacks

Zanechat Odpověď

