Co nás čeká dál…

Je tu nudná neděle a my si shrneme co tu bylo za zajímavé články. Dozajista stojí za zmínku článek Modrooký krasavci, který patřil k nejčtenějším, což mě dost udivilo. Dalším článkem na který by jste se měli mrknou pokud jste ho nečetli je Romantika najdeš všude. Jelikož i ten patřil k velmi čteným. Pak tu byli i jiný články, ale proč se zabývat tím co bylo, když tu máme několik novinek.
Příští týden bude zaměřený na upíry v seriálech a filmech. Teto akce bude probíhat hlavně od Pondělí do pátku. A proč jsem zvolila týden s tímto tématem? Odpověď je jasná. Nejvíce lidí jsem právě chodilo kvůli upírům. Ale dost rozebírání. Teď si v bodech řekneme co zde najdeme.

Pondělí 19:00 – Nejvíc sexy upíři, kteří nás okouzlují v dnešní době nově.
Úterý: 18:00 – Moje myšlenky doplněná s nějakou upíři tématikou.
Středa: 19:00 – Aktuálně něuktuální knihy o upírech, které jsem teď četla.
Čtvrtek: volno
Pátek: 19:00 – Top seriály o upírech.

Sobota: 18:00 – Hnědoocí krasavci
Neděle: 19:18 – Závěrečné srchrnutí a plánování co bude dál.

A jak už jsem dříve uvedla do článku jsem přidala jedno vtipné video z Kobry 11, ale hlavně vtipný úryvek z nového dílu Supernatural.

Není den jako den.

Zanechat Odpověď

