Kam jsem se to dostala…

Po dlouhé době jsem se rozhodla, že napíši další článek. Pravda je že jeden příspěvek mam rozepsaný, ale když jsem si ho četla spětně, tak jsem zjistila, že tam jsou děsný hovadiny, takže ho jsem nejspíš vůbec nedám. Ironické je na tom, že hned na začátku jsem v něm psala o tom, že „Kdo ví jestli ho vůbec budu publikovat“. Takže jsem došla k závěru, že články musím rovnou psát na blog a hned je dát do éteru a nebo se nikdy na net nedostanou. Ale teď k tomu co jsem vlastně chtěla psát a k čemu i tak nějak odkazuje nadpis. Jde o to, že jsem svůj blog přesunula z live na WordPress.com,  jak mi bylo nabídnuto a jak bych časem musela stejně udělat. Takže se tu snažím tím vším co tu je nějak prokousat a zatím jsem došla k závěru, že už mě blog moc nebaví.

Vážně všechno jednou končí…

Zanechat Odpověď

