a je to v…

Nikdy nic nedělej navíc!
Nikdy nikomu nepomáhej!
Protože to akorát odsereš ty!

Člověk se snaží a pak zjistí, že to co dělal, že vlastně není jeho zásluha. Že to co tvořil vlastně vytvořil někdo jiný a nebo odvolání. Sakra sakra sakra!!!
A pak jsem špatná já, ale mě to prostě už sere. Proč někomu pomáhat, že to pak vypadá, že člověk vlastně nic neudělal a vám nikdo nepomůže. Je to prostě všechno na hovno.
Už si od těch lidí musím odpočinou. Nemam už na ně nervy. Proč se musí takhle chovat.
A nebaví mě to už řešit. Ale co se dá dělat. Čím víc se budu hádat, tak tím víc jsem ta špatná. Ty lidi by si někdy měli uvědomit, že dík někdy nestačí a ještě když to člověk nemyslí vážně. A říká to jen proto, aby si člověk myslel, že je to skutečné poděkování. Ale ono prt a jen se otočí a zjistí, že to co udělal mu bylo zapřeno a je z něj jen blbí poskok a to co udělal si vezme na triko někdo jiný. sakra tak proč se snažit. Myslíš si že s tím člověkem si na stejné straně a on tě pak hodí přes palubu bez mrknutí oka. A ještě on je ten správný. Sakra sakra a zase sakra!!! Kašlu na to

Pěkně vizuálně udělaný klip

The Kooks – Shine On

5080901

Zanechat Odpověď

