zas jako Profesionálové

Začala jsem zas tak nějak úspěšně z části stahovat, ale je pravda, že to co bych chtěla se mi seklo 2,5% před koncem a nějak se to nechce stále rozpohybovat. Ale aspoň něco se mi stáhlo. Hm Díky tomu zase poslouchám nějakou tu “kvalitní věc” aaaa je to tak můj hudební vkus jde do háje. Ale aspoň se zasměji. Pryč z depresivní muzikou. Přichází taneční šmrnclá něčím orientálním, ale hlavní jsou ty texty. . . psát o tom jak je člověk nejlepší atd. . . Ha to prostě potěší. Ale je tam pár normálních kousků to se musí nechat.nggshow 

Teď to vezmeme trochu pozpátku. V sobotu byla na hospodě další akce. Místní omladina si tam zahrála ten svůj punk. Byla to normálka, ale o to ani nešlo. Sešlo se docela dost lidí a to je hlavní. Člověk musí nějak vydělávat.
Dále se mi do rukou dostala fotka z natáčení reportáže. Zrovna při menším odpočinku.

 
Fanda a já. Režie útočí. . .

Ano blbá fotka, ale kdo by měl náladu se fotit. Ale teď se vrátím k tomu co jsem slíbila a to je blb na kole co hodně machruje. A to se i rýmuje.

Ano jsou lepší věci, ale když jsem vám to slíbila. Když se budu extrémně nudit, tak jsem hodím další vtipné video, ale teď se rozloučím s tímto tématem.
Picture-005xx 
Chtěla jsem použít nějaký vtipný komentář, ale raději to zveřejňovat nebudu.

3x

A teď se vrátíme k něčemu normálnímu. Hm ale nějak mě nenapadá k čemu by bylo dobré se vrátit. To co jsem tak nějak chtěla říct jsem řekla. Takže ještě mohu poznamenat, že v naší hospodě se budou konat další akce. (Třemošná u Plzňe) Pokud by jste chtěli, tak tam můžete zavítat a nebo kdyby jste měli kapelu a chtěli zahrát tak dejte vědět. Zero.BJ@seznam.cz
A aby jsme si zpravily náladu, tak jsem hodím nějakou normální skladbu.

Tak tímhle jsem decentně zachránila příspěvek. Ale teď ani ode mě nemůžete čekat něco normálního, protože na to prostě nemam náladu a jsem unavená. Takže moje řešení je zabývat se kravinami a hledat legrační/blbí věci. A pak psát tyhle keci.

31403230

Pro dnešek toho raději nechám a za nějaký čas zas něco přidám.

Zanechat Odpověď

