…a zase tu něco máme

Přesunula jsem se na pár hodin z města do města (i když to druhý za město nepovažuji, ale je to tak) a protože se mi tu naskytla zas nudná chvíle, tak jsem se rozhodla vytvořit další článek ze řad nepotřebných keců. Aspoň, že se mi teď píše líp než ten první. Ale stále mi je nějak blbě, že bych byla nachcípaná? Mam takovou teorii, že jsem to chitla od spolubydlící, ale nebo moje tělo už nějak nebere ten stres a tak chce dlouhou pauzu. Zamyšlený obličej Ale to si vybralo extra špatný čas.Hodiny Zrovna, když začínají mi zkoušky a mě to neleze do hlavy. Veselý obličej Ještě kdybych nemusela překonávat tu lenost a nebo bolest zad. Smutek
 
 
A další zajímavá věc, kterou mohu obohatit tento článěk a to jsou smajlíkové zde. Když ho chci použít, tak se mi vždy u něj zjeví textem co znamená. Mohu říct, že bych ho použila na něco jiného než je uvedeno. A víte čím to je… proto že třeba taková pláš vypadá vytřeštěně a až ho teprve použijete, tak se rozhýbe a začne plakat… paráda.. kdiby tam dali statický obrázek plačícího smajli, tak by udělali lépe. Pláč 
 
Inu pravda řeším kraviny, ale raději řešim je, než něco vážného. Oči v sloup
 

Dále…
Příští týden bude ve škole fofr, protože točíme inscenaci a já bych se nejraději někam zahrabala, ale je to povínné pro všechny. Já ráda natačím, ale když to mohu režírovat a nebo dělat něco co mě baví a nebo mi to něco dá, ale tady mam obavi, že ani jednu věc tato činost nesplňuje natolik, abych jí byla unašena a to mě opravdu štve, když to řeknu slušne. Vyceněné zuby A navíc mi už na nervy leze i Písek. Ano to je to místo kde studuji. Nic tu není a k večeru tu člověk nenajde ani živáčka. Inu Písek, ale člověk si nevybere, protože doma mě to poslední dobou taky štve. Nemam tam vůbec žádný klid a tak i v tom písku přežívám. To mě přivádí na myšlenku, že zítra až do Písku dorazím, tak půjdu pěkně na privát a udělám si tousty k sváče a vyrazím do školy. Ano školu máme v pondělí nečekaně od osmi a já vážně nepojedu vlapek v šest. Abych hodinu a půl nato zevlila v písku. Dřív jak před desátou mě tam nemají, ale oni mě naštěstí tolik ten den nepotřebují… asi teda. A ostatní dny máme ofic od osmi do šesti večer… grrrrr tolik hodin v kuce makat na věci co nesnáším a to jen kvůli pár hovadům je opravdu peklo a to jsem se ještě před půl rokem těšila. Ale vraťme se k jídlu. Mam totiž hlad. Přemýšlím co dám k věčeři… asi to budou špagety a nebo zajdu na jídlo a mam vystaráno. Ale skusím vsadit nu druhou možnost a skusím jetli se ke mě nepřidá Klára a třeba se ještě někdo najde. Inu třeba i ta Ivanna. Oči v sloup
Ale ubidíme zítra 😀 třeba se i nakonec zasmějeme. Sarkastický obličejFilmový pás

 
 
A závěrem se nedá nic říct…. vše je toži… Slunečný den

Zanechat Odpověď

