Druhá bere

Zdravíííím všechny 😀
Jsem unavená jak to jen jde. Inu natáčení zmohne. Open-mouthed Teď si pouštím SUBSTYLE Smile a musím říct, že se mi líbí čím dál tím víc. A naživo to opravdu rozjíždějí. 

8.5. Byla v naší hospodě akce. Takový menší koncert. Wink Pěkně jim to hrálo, a když vše půjde jak má, tak to nebyl poslední koncert. Party A proč jsem ráda, že se u nás něco dělo? No je to jasné. Dřív jsme měly hospodu a mě to tam bavilo. Vždycky jsem chtěla restauraci a tak jsme jí měly, ale zaměstnanci to je peklo. Chtěla jsem hudební klup a i tato věc se mi daří. Takže aspoň něco se mi daří.
jinak dřívě jsem právě měůa brigádu v jednom hudebním klubu u v chodu a paráda. Někoho to může nudit, ale já se tam rozhodně nenudila. Navíc nikdy mi nikdo ježtě neplatil za to, že si 3 hodinky čtu. Open-mouthed Inu nechodily lidi a já měla sebou knihu a tak jsem si celou dobu jen četla. Hot Prostě brigáda o které člověk může jen snít.


Jedna moje starší fotka.

Zítra je u nás druhá akce. Hot Nějaká ta grilovačka a music. Open-mouthed Takže nuda by neměla být.

A ještě jedna maličkost. Na youtube me najdete na http://www.youtube.com/RMBlanik . takže časem tam zase dohraji své videa, protože to vypadá, že mi můj starý účet neodbloknou. Ale uvažuji o tom, že se přestěhujina myVideo. Stejně jsem tam reglá a chodím tam a víc mi tam fachají videa. Ne jako ta youtune, kdy si to video prostě z nějakého důvodu nemohu pustit a to mitřeba ještě před týdnem šlo.


Foto: Já a SUBSTYLE
Moc milí parta.

A tímto ukončuji tento článek. Časem se zase ozvu. Sleeping half-moon

Zanechat Odpověď

