Majáles Praha 1-2.5. 2007 (hlavně Oomph!)

Spalující vášeň – Budu vám vyprávět svůj příběh o tom jak jsem byla na majálesu
v Praze a začnu pekelně od začátku…

Z Plzně
jsem měla vyjet lehce po osmé a sraz s Leou měla mít v deset v Praze, ale jak se
dalo čekat ujel mi vlak a další mi jel až za hodinu. Cesta vlakem uběhla celkem
rychle a to i na to, že měl zpoždění. Pak jsme se s Leou jen tak procházely po
Praze. V jednu jsme měli sraz s ostatníma a pak jsme společně vyrazily na
výstaviště. Jely jsme historickou tramvají!!!!!!! A já seděla vepředu a nečekaně
se mi udělalo blbě.
Když jsme dorazili na místo, tak jsme
si s Leou šli vyzvednou lístky jako agenti na dva dny a ještě jsme každá dostala
pro naše přátele dvoudenní vstupenku a to vše zadarmo. U plotu jsme si schovaly
pití, které jsme si po průchodu vyzvedly. S ostatníma jsme se vydaly k pódiu,
kde jsme si nechaly věci, které nám byli hlídány a vydaly jsme se prodat lístky
co jsme měly na víc. První lístek jsem prodala za 300kč (na místě stál 400) a
druhý už za 350kč. Musím se za to pochválit, proto že nám to netrvalo ani 30mn
než jsem je prodala.
Poté jsme se vydaly projít areál a
najít někoho na podpis. Jediné co se nám podařilo bylo však to celé obejít a
najít turbus Oomph! . Pak jsme se vydaly zpět, aby tam na nás nečekaly.
Dozvěděli jsme se, že se tam Flux zvýše zmíněné kapely mihnul a že mají foto a
podpis. Tak jsme tam tak chvíli postávali, ale to co tam hrálo nebylo zrovna
naše a tak jsme tak ostatní nechaly a vydaly se na obhlídku. S Leou jsme prošly
celý areál a prozkoumaly zbývající 2 stage. Nakonec jsem chvíli zůstaly
v čapíte, kde hrály Pous-it. Po chvíli Lea odešla na domluvený sraz a já tam
ještě chvíli zůstala. Po té jsem se zase vydala k hlavní stage a chvíli tam
zůstala. Po té jsem se vydala sama na své milované Priessnitz. Zase jako pokaždé
jsem byla v první řadě. Mimo jiné já jsem byla v oba dva dny majálesu v prvních
řadách J.
Teď jsme ke kapele. Musím říct, že hrály pěkně a on to zase odezpíval dobře…ale
chvílemi plet text, ale to se našemu drobnému alkoholikovi dá odpustit. Pořád se
tam na mě tlumil J
No jo pamatuje si hold mé trapasy z předchozích koncertů a nebo to jak mi něco
vykládal na předchozím koncertě…. a navíc jistě byl udiven, že jsem celou dobu
zpívala s ním. Musím říct že mě Priessnitz pěkně naladili na Oomph!, kteří pro
mě byli vrchol večera. Po té co odehrály jsem běžela na záchod a pak hned
k ódiu, abych tam byla dřív než začnou hrát Tata Boys. Ne proto, že bych je
chtěla slyšet, ale abych se tam pak nemusela tolik rvát a byla jsem vepředu a
navíc jsem nutně potřebovala ke svým věcem. Ještě než budu pokračovat dál, tak
musím dodat, že jsem si přes den slouply pár plakátu a to My Chemical Romance a
MM. Tak pokračujeme dál. TB to odehrály celkem dobře, ale nejšťastnější jsem
byla, když dohrály. Pak se to vylidnilo děsným způsobem. To jsem opravdu
nečekala. Stále jsem v první řade hned uprostřed. Prostě super místo. Čekání
jsem si nově příchozí S. zpestřovala slintáním nad Jaredem.
1.5. 2007Po chvíli začal koncert. Nebudu vám tady popisovat celý jeho průběh, ale
řeknu to jedním slovem: SUPER. Dero šel dvakrát do diváků a jednou
tam jen tak stál. Poprvé když tam byl tak jsem si sním plácla…. Plac plác 😀
Mimo jiné se na mě párkrát podíval, ale když na sebe člověk upótává pozornost
foťákem, tak se není čemu divit. Když dohrály, tak jsme se snažily vytleskat
přídavek, ale pořadatelé řekli že ne a tak se aspoň Oomph! prošli kolem nás. Což
bylo dost komické. Ze všema jsem si podala ruku. Ale jak tam tak Dero šel, tak
se postavil přímo přede mě. Hlavou mi problesklo co bych měla udělat. Jen tak
tam stát a nedotknout se ho… to ne. Když vidím takový lidi na videu, tak si
říkám proč se nedotknou, ale začít ho nějak osahávat J
to rozhodně taky ne. Tak jsem si ho jen pořádně pohladila J
což mi přijde dost komické. Po té odešli a mi tam zůstaly z myšlenkou, že je
ještě musíme vidět. Zachíly nás začaly vyhazovat securiti a tak jsem na ně něco
slušného pokřikovala. Přemýšleli jsme kam jít a tak jsme s Leou rozhodli, že to
obejdeme a pak se vydáme k „turbusu“ Stály jsme u hradby a holky řekly, že
potřebujeme nějaké světlo, abychom byli vidět a tak jsem použila svojí baterku
na mobilu. Pak jsme zahlédly Dera a tak jsem na něj zavolaly ať jde k nám.
Mysleli jsme si, že se na nás vykašle, ale to byl velký omyl. V tu dobu kolem
hradby z druhé strany šli nějaký holky a ať nešaháme na to pletivo. Něco jsem na
ně kvákla a dál si jich nevšímala. Když Dero dorazil, tak se nás ptal jestli
někdo mluví německy atd. Mi jsme mu řekli ať přivede Crapa a on že jo… za
chvíli, že přijde a začal odcházet. Po chvíli Dorazil Crap a podepsal se nám.
Chvíli s námi kecal a mi jsme mu řekli, že se s ním chceme vyfotit. Tak začal
zkoumat, kde by ten plot rozebral , aby se k nám dostal, ale nepřišel na to.
Musím říct, že to působilo roztomile-komicky. Ale přece jenom jen to němec a tak
na nic nepřišel a tak jsme se sním vyfotily umělecky přes plot. Pak mu holky
říkaly, že ještě nemáme Dera. On to lehce nechápal, ale pak, že jo. A v tom už
se k nám Dero vracel s vím sec. Přes plot se nám podepsal a mi, že chceme foto.
Tak začala ta samá procedura s plotem. Ale Dero byl rozebírání plotu úspěšnější.
Takže jsme se sním vyfotily normálně. Řekli si pár slov a vyrazili na horskou
dráhu. Upřímně řečeno nebyla jsem z toho moc nadšená, proto když jsem dříve jela
na horské dráze, tak jsem z toho nebyla nějak nadšená. Jela jsem hned za nimi…
Když jsem stoupali nahoru, tak Dero ještě popíjel pivo. J
No jo němec. Jízda byla super, ale byla jsem upřímná, že už to skončila. Pak
přišel Dero jestli se nechceme ještě svést a mi, že jo. Strčil nám do ruky
žetóny a jelo se na věc. Tentokrát už to bylo lepší. Na třetí jízdu se k nám
připojil Crap. Mimo jiné mi tu jízdu platil. Jeli jsme jen dvě. Už mě to začalo
bavit…. Když jsme dojely, tak Dero ještě zapuzoval, ale kámoše haprova foťák,
ale nakonec ho vyfotila. Pak jsem začali odcházet a á n holky, že musím nejdřív
najít mob, že nevím celou dobu, kam jsem ho hodila. Naštěstí jsem ho našla. Pak
se s námi rozloučili, protože celou dobu na ně čekal bus. Jinak nám říkaly, že
zase přijedou, protože z prahy neviděli nic a byli celou dobu v areálu. Pak nám
řekli ať přijedeme na koncert do Brna. (kam mimo jiné z Leou míříme) Pak jsme
vyrazily s Leopu k nám domů do Plzně.
Cesta docela urputná, ale ušlo to. Po
dojezdu domů jsme si nešli lehnout a já se pak rozhodla, že druhý den nepůjdu do
školy. Další den než jsme se vůbec vyhrabaly a dostaly na fest byla věčná doba,
ale nám to rozhodně nevadilo. Další den majálesu byl také super a první řada
byla zase naše. Mimo to jsme se vyfotily s Davem s Dog eat dog…. Nakonec jsme se
každá rozjela tím svým směrem. L
a já druhý den šla do školy…fakt blbý nápad.
 
P.S.
vidět příjezd Plzeňáků do Plzně fakt stojí za to 😀 tahle sebranka je jedinečná
a Plzeň a její obyvatelstvo si i v dnešní době zastane toho, že vždy byla a bude
jiná než ostatní.
 
Fotogalerie
Oomph 1.5. 2007 Praha

Zanechat Odpověď

