Navždy a s Bohem můj milý Azraely

Chybíte
mi všichni… v tom pořadí jak jste se na svět dostaly, ale v tom jak jsem vás
poznala. Chybí mi lidi co jsem moc neznala, ale už se s nimi tolik nebavím. Vaše
milá slova a nebo jen ty k zasmání… Chybíte mi všichni… v odvrácených stranách
měsíce se odrážejí moje oči.

 

 

 

Ne nemam depresi a jsem vcelku
v pohodě. Člověk se prostě časem smíří s tím jaký je, ale horší je to smíříte se
s tím jaký není. A o to je těší poznat to jaký člověk ve skutečnosti je. Po
zjištění, že my ve škole nakonec pár lidí chybět bude mě napadlo něco udělat,
ale nenapadlo mě co. Chtěla bych s nimi být. Mam je ráda a jejich chyby jsou
pomíjivé…. Ale čas se nedá zastavit…

 

 

 

Poslední dobou cítím zase tu vůni mích
letní časů… chuť toho jak chutnalo volno před lety. To jaro co mě okouzlilo až
do konce léta a já byla šťastná. Ta volnost co mi byla dopřána. Nic nevnímat a
jen tak se flákat. Nechodit na žádné koncerty, ale jen se prostě nechat unášet
větrem. Žádné pití alkoholu, ale sezení v hospodě do noci, které byla naše a to
jen proto, že člověk tam zažije tak nečekané věci. …. Už e to tak dávno co jsem
cítila vůni větru. Možná to konečně bude to léto jako dřív. Ne úplně, protože to
je nemožné, ale bude tam ta volnost. Po letech co jsem nic necítila a všemu se
vyhýbala a přála si až bude konec… to konečně bude tak volné. Je to jako pobud…
volá mě to a ani žádný koncert či jiná věc co mam teď tak ráda to nezastaví.
Proto že pod těmito mosty vře široká řeka… moje pravé já…

 

 

 

(viz
článek: nejkrásnější je vůně šeříků)

 

 

 

 

 

 

Nechci tady o tom víc psát, protože to jsem
nepatří. Tím myslím, že tohle je něco jiného. Jsou to věci co mě dřív každé
jaro-léto vodili…. Táhly a přitahovaly. Bylo to něco co se ve mně seplo a já
byla najednou volná. Všechny starosti byli náhle pode mnou a já jako loď plula
lehce a rychle vodou. Směrem za létem. Vše se nějak překoná a já byla jako
ochromená. Ale to je všechno jen závan toho větru…

 

 

 

Vždy
je možnost lepší minulosti.

Zanechat Odpověď

