Na pokraji příběhu.

Ukřižujte mě… pověste mě hlavou dolů, ale stejně se nic
nezmění. Kurva, tak už mě konečně zabijte. Nejraději bych se někam schovala. Do
temného koutu… s nikým nemluvila a nikoho neznala. Jen kdyby mě ti lidi nechali
nepokoji. Už se mě sakra na nic neptejte… Proto že já u nechci odpovídat… proto
že jednoduší je pro mě zapírat a tím lžu. A vy to pak nechápete.

Zabijte
mě, zničte mě… nechte mě nepokoji. Nevyznám se sama v sobě… zapomínám místa,
jména, tváře. Nevím co bylo včera a co se stalo dnes. Chci toho tolik.. až moc a
to mě ničí… a nebo chci jen jednu věc. Kurva tak už mě konečně nechte…. Někdy si
připadám, tak sama… Někdy mě všichni serou… Možná, že by stačilo zapomenout….
Tohle nejde vzít zpět a ani jít dál nejde…. Nejraději bych se někam do tmy
schovala… aby mě nikdo neviděl a já neviděla nikoho.
Někdy
nevím komu lžu víc. Jestli sobě a nebi lidem kolem sebe. Už ani nevím co je
pravda, proto že dokážu žít jenom ve lži. Je to víc než sny… je to víc než já.
Je to polonahý řidič v mojí posteli…je to nůž v mém srdci…Je to jako koukat na
nebe, které dusí a přitom nikde není…Je to konec a nebo začátek….

 

Obrazek

 

 

Obtočím
si svět kolem prstů a pak ho nechám protéct jako vodu

 

Namaluji
hada jak krade duši

 

Osuším
neplatné slzy

 

Zaprodám,
vyprodám a pak vše zničím

 

Neukážu
se když ti bude nejhůř

 

Počkám si
až slunci nastavíš tvář

 

Pak
zapálím vše co jen bude hořet

 

Povolení
od toho co nemá co říct

 

Pak
předám vzkaz v hedvábné obálce

 

Nepoprosím, když mi bude nejhůř

 

Ale začnu
nenávidět to co mi pohana

 

Neusnu,
proto že nechám to odplout a poté uschnout

 

Nedostanu
toho víc než chci

 

Ale
nepohrdnu ničím

 

Vím, že
nic takhle nekončí.

 

 

 

 

 

….Potřebuji sluchátka… žádný
nemám…žádný nemam už delší dobu. Nechce mi je někdo koupit k nafoukám… mam je
16. května….

 

 

Skočit můžeš jen
jednou.

Zanechat Odpověď

