My Chemical Romance v Berlíně 6.4. 2007

A já jako všude a přitom nikde, ale první řada také byla.

 

 
Jak bych asi tak začala. V devět ráno
jsem dorazila na autobusák. Kde už čekaly 3 kámošky. Pak se s námi přišla ještě
jedna holka rozloučit. Za chvíli jsme viděly Ozzyho = mamku. Na konce přijel bus
a my jsme jeli do Prahy, kde jsme nabraly zbytek. Plzně nás jelo jen 4. Seděli
jsme na zadní pětce a já seděla nalevo u okna. Po zastávce v Praze jsme vesele
vyrazily do Berlína. Cesta se vlekla jak to jen šlo a nejhlasitější jsme byli my
v zadu. Nebudu to tady nějak pozorně popisovat. Pak jsme dorazili na místo tak
kolem páté. Už tam bylo docela dost lidi. Čekaly jsme čekaly. Po pár hodinách
otevřeli a začala dost velká mačkanice. Chvílemi jsem se až dusila, ale tak jsem
to nějak zvládla. Musím říct, že dost šacovaly. Ale zašitý foťák mi nenašli. Pak
jsem ještě pronesla malé pitíčko, které jsem měla schované u boty v kalhotách.
Druhé pronášela Petra, ale to jí vypadlo. Nakonec jsme stáli, tak ve 4 řade.
Všechno bylo v pohodě. Ale pak se Terce udělalo špatně a tak ještě s někým
odešla. Začala první předkapela a dost velká mačkanice. Nakonec odešla i Petra
atd. Druhá předkapela byla ještě horší mačkanice a tak jsem to vzdala a šla si
pro pití. Musím říct, že mi bylo dost blbě a to je slabí slovo. A jinak jsem
zase skončila sama. Příště to už takhle nesmí dopadnou. Musím říct, že obě
předkapely se mi líbily, ale bylo toho moc. Pak jsem se zase rvala dopředu a
skončila jsem ve 4 řadě. Zase sem začala omdlívat a tak jsem si na chvilku sedla
na zem a kolem mě lidi pogovali…. No spíš bych řekla, že to bylo pár vypatlanců
co si myslely, že tak jsou sami. Nakonec jsem nějak zmobilizovala nohy a mohla
jsem se postavit. Vůbec jsem se nemohla udržet na nohou, ale už to nějak šlo… ne
jako před těmi pěti minutami. Měla jsem krásný výhled na Franka, Mikeyho,
Gerarda, Boba a i Raye…. Prostě bomba. Teď možná lehce pomotám jak to šlo za
sebou, ale bylo mi dost blbě. Pak hráli a já skákala jak blbec a dostala jsem se
až dopředu. Mikey se na mě podíval. Pak se na mě dlouze do očí podíval Frankie a
po pár sekundách se nastejno s ním na mě podíval Gee J
no mě to přišlo komické. Pak si mi ještě jednou do očí podíval Gee… a Frankie na
mě dost koukal. Prostě bomba. Musím říct, že jim to vše dost slušela… a Frank…
tak to mu to seklo moc a ty jeho vlasy. Měla jsem na něj senzační výhled. Poté
se mi udělalo tak blbě, že jsem to už nemohla vydržet a podruhé jsem si došla
pro pití. / Poprvé jsem si došla pro pití jak jsem šla z toho kotle. Chtěla jsem
se tam vrátit a donést to pití, ale to nešlo./ A neposlední 2 písničky jsem byla
v rohu. Proto že už jsem byla dokonale mimo. Ale co… užila jsem si to, ale…
raději nic. Na tohle myslet nechci. Musím říct, že hrály perfektně a zahráli tak
18 skladeb. Daly do toho vše a všichni tam skákaly co jim síly stačili
J
prostě super. Pak když to skončilo, tak jsem potkala ostatní. Jo ještě musím
dodat. Že foťáky i vevnitř zabavovali jak to jen šlo a braly i mobily. Když jsem
stála někde v davu, tak si jeden z těch blbců ke mně z baterkou přišel ať mu dam
foták a já že ne a začala jsem ho rvát do tašky, ale on mi ho začal brát. Takže
jsem mu řekla, že chci lísteček. On řekl ať jdu sním a dovedl mě do rohu
k podiu… no super. Nemam foťák a musím se tam rvát znova. No, ale dostala jsem
se na lepší místo než minule, ale to už přeskakuji jak to šlo za sebou. … Pak
jsem šla pro věci co jsem tam mě a Terce schovala a šla jsem najíst ostatní co
se mi povedlo. Pak jsme si šli s Petrou koupit něco na památku. Koukaly jsme co
si tam koupíme za triko a Petře do okna padlo jedno bílí. Já jsem si ho na
poprvé nevšimla, ale jak mě na něj upozornila, tak mě padlo do oka a já ho
musela mít. Tak jsme se rozhodly, že do něj z Petrou půjdeme. Všichni si
kupovaly černé a tak mi musíme mít přece něco jiného. Tak mi dala prachy a já se
začala rvát dopředu. Obě dvě jsme si koupily velikost S, což je u mě udiv, ale
proč to píšu. Jde o to že nato že je to S je dost velký… mě je akorát, krom té
dílky. Mam to jako mini-mini šaty. Ale jinak je suprový. Později jsem dám fotku.
Pak jsem si ještě koupila plakát, který je taky moc pěkný… foto jsem taky dodám.
Jen pro začátek řeknu, že je na víšku. Po tom všem jsem šla hledat foťák. Krom
toho, že jsem našla ostatní, tak jsem nemohla najít místo kde si foťák vyzvednu.
Tak jsme se šla zeptat jednoho z pracovníku co hlídal aby nikdo nelezl, tak kde
uklízí. Ten mi německy řekl, kam mam jít. No nebylo to nic složitého… tak jsem
si to tam šla vyzvednou. Čekala se tam fronta v ohraženém pruhu či to tak říct a
já jsem tam samozřejmě došla z druhé strany… pak jsem to raději obešla, proto že
bych tam takhle čekala dost dlouho…. Čekala jsem tam tak přes 15 min než na mě
došla řada. Bylo tam hafo lidí. Pak jsem našla ostatní což mi trvalo krátce a
šli jsme na bus. Ne cestu zpátky jsme byli zase nejhlučnější jako sem…. No celou
cestou jsem nespala… tak jsme nejdřív jely do Prahy, kde nám pak na poslední
zastávce bylo oznámeno, že do Plzně jedeme tranzitem. Nikdy v životě jsem nebyla
takhle rychle sbalená. Cesta do Plzně utekla jak po másle a nakonec byla doma
6:16. ráno.V téhle době jsem den před tím stávala… pak jsem si dala sprchu a po
osmé jsem si šla lehnou, ale ani jsem tak nespala jako, že jsem jen tak ležela.
Dá se říct, že jsem nebyla den doma. J
Dál řeknu něco ke svým zraněním a bolestem. Mam naražený žebra, takže když se
hluboce nadechnu tak mě to bolí. Dále mě bolí všechny svaly co mám. Pak jsem
jedna velká modřina. A nějaké maličkosti. Nejlepší je to že mam pravý kotník
dost nateklý a bolí, že nemohu ani chodit. Někdo mi do něj něčím musel seknou,
protože, když jsem přišla domů, tak jsem mělo nohu emo…. No když to řeku vážně a
rozumně. Nohu jsem měla nemale zakrvácenou.
A co říci závěrem. Koncert byl
úžasný, ale v Praze to vymáknu jinak….. Super den a super zážitky… ale musím
myslet jen na ty dobrý věci co jsem tam zažila a ně na to ostatní, proto že
slovo děs to nevystihuje…. Proč mam takový pech L
no nic. Hlavně že jsem tam byla. Proto že, když si vzpomenu jak jsem je slyšela
viděl, tak nemam slov. Tentokrát to fakt odehrály suprově.
 
 

My

Chemical Romance…

tam i tam

 

Zanechat Odpověď

