Na My Chemical Romance v pátek, aneb vše má svůj čas.

Tak pro začátek vás informuji, že v pátek, tj. zítra jedu na MCR do Berlína. Když to přežiji, tak pak podám informace. Mam v plánuji tam pořídit triko a když tam bude nějaký plakát co ještě nemám, tak jistě i ten. No ale to je jedno…Hlavní je to, ž se chci dostat co nejvíc dopředu a přežít to. Nakonec beru i foťák a tak třeba něco i zdokumentuji, ale jestli to bude jako minule, tak nic velkého nečekejte.
Tak a co říct dále. Je spousta věcí co mě tak napadají, ale nejdou napsat. Nejsou to myšlenky přímo z formulované a kdyby už náhodou šli napsat, tak to není souhrnný text, kde je příběh a proto to z velkým úspěchem vynechám a tím udělám radost rejpalům a sama budu mít klid a o to by mělo jít především.
V pondělí jsem navštívila Prahu, abych si vyzvedla plakáty na majáles. Akce to byla zvláštní. Sešla jsem se s pár lidmi… jen mě tak napadá, proč vždy sebou musím tahat svojí suitu. Vždyť si budou o mě myslet, že mam kolem sebe gang J no co… ale jsem ráda, že tam byli semnou. Ne to nejsem ráda. Jsem ráda že jsem je mohla vidět. Proto jsem jim taky psala. Proto že ráda takhle potkávám lidi a když už je znám, tak jsem ráda, že je na živo mohu poznat lépe. Komické je to, že zrovna ty lidi co tam byli se mezi sebou neznali. Ale to se tak někdy stane. Příští týden zase mířím do Prahy.
Další informace o mě. V květnu jsem chtěla dělat výstavu fotek, ale pak jsem si řekla, že to odložím, proto že jsem chtěla mít výstavu v termínu 19.listopadu. Ale teď si zase říkám, že je jedno, kdy má člověk první výstavu. Ale zase není jedno kde. Já bych osobně chtěla vystavovat někde v Berlíně. Nic velkolepého nechci, proto to tam nechci dělat. Ale chtěla bych, abych se zalíbila jinde a pak se sem vrátila z drobných úspěchem. Když vyhořím tam, tak se nic neděje a mohu vesele pokračovat dál. Zase je ale škoda, že tam nebudou lidi co bych, tam ráda měla, kteří by mi zajistily aspoň malou návštěvnost. Taky jsem přemýšlela, už mě matou ty kecy s plánováním naší maturity, ale jestli příští školník rok vůbec budu mít čas v listopadu. Nevím, ale jestli bych to v květnu tu svojí výstavu stihla. No nechám to na čase a ono to nějak dopadne.
A nakonec něco moudrého:

Vše asi jednou skončí, ale proč to

ukončovat dřív než je nutné.

Zanechat Odpověď

