Jedu na Red Hot Chili Peppers už podruhé.

Huráááááááááá mam lístek na Red Hot Chili Peppers do Polska.
Jsem z toho moc nadšená ani nevíte jak, ale pře cením mě v hlavě vrtá dost věcí. Moc si to všechno beru… až moc. Ale taková už jsem.. bohužel či bohudík? Mam kolem sebe konečně nějaká přátele, ale jsem vůbec ráda, že je mam. Někdy spíš naopak. Raději bych je neměla, proto že mi v něčem komplikují mojí mysl. Nemyslím tebe Leo (jen pro jistotu kdyby si to četla) a ani tebe VRox… Myslím tady jiné lidi. Mam je ráda a hodně mi pomáhají, ale jakmile nejsem s nimi vše se změní. Ale nesmím na to hledět a musím jednu věc zkusit. Nevím jak to dopadne, ale musím se o to snažit. Jinak dnes jsem byla fotit na naší půdě v činžáku a lezla jsem do střešních oken… No výhled pěkný, ale vylézt tam?… děs. Člověk by si řekl, že bude potěšen, že ně co překonal, ale houby. Jinak koho by zajímalo co fotím. Tak to jsou lehce dekadentní fotky domů. V květnu bych chtěla mít výstavu. Tak snad to vyjde. Bude z největší pravděpodobností v Plzni. Proto že Berlín mi teď nevyjde… asi až v listopadu. Jinak budu ráda, když se přijdete podívat na vernisáž, když vše vyjde. Pak dam vědět J
Tak co bych řekla teď… krom toho že je toho na mě moc a nejraději bych někam odjela mě víc nenapadá. Mohla bych tu rozebírat svojí osobnost, ale k čemu by to vedlo. Krom toho že jsem se vrátila ke své staré zálibě…. Ne víte co je nejhorší, že se mi vracejí staré noční můry. Už jednou to tu bylo a teď je to tady zas. Už jsem se nějak naučila žít se svojí špatnou náladou, ale jde to těžko. To co mi dřív pomáhalo mi spíš začíná škodit. Ráda bych si o tom s někým promluvila, ale to nejde. A když něco jen naznačím, tak se potom cítím ještě hůř, že jsem něco řekla. Jako bych udělala něco děsně špatného a pak toho dotyčného ani nemohu vidět… teď mě něco napadlo, ale kdo ví…. Ale nechám to raději tohle téma v tomhle okruhu být. Některý lidi ví o čem mluvím a to stačí. Nějak už nevím co psát… je to lepší…
Nezapomeňte na to… ať je to, TO cokoliv.

Zanechat Odpověď

