Cesta kolem psaní, aneb krev není naše.

Je zvláštní začít psát bez toho aby si člověk lépe pamatoval co napsal minule. Ale je to tak lepší. Nežene mě nic k tomu pokračovat v něčem co jsem psala minule, ale přesto zde může být nějaká podobnost. Jde o to jak to berete. Všechno má víc stránek. Poslední dobou moje jedno rozhodnutí konečně přineslo nějaké ovoce. Sice lehce trpké a není ho moc, ale aspoň něco. Víte co je zajímavé?… Kolika člověk může trpět rozdílnými psychickými problémy. Ale to jen mimo jiné.
Do krve vzato
A nic nenecháno
Poslední dobou mam několik plánů a snad se mi je aspoň lehce podaří naznačit, proto že ty plány jsou dost smělí. Zatím si s tím nechci nějak moc lámat hlavu a beru to spíš takovou mojí malou legrácku. No legrácku to ne, ale takové moje potěšení.
A teď k něčemu konkrétnímu. Chvíli mam tolik věcí co napsat do svých příběhů a najednou je to rázem pryč. Je to divné takhle sedět. Buď úplně prázdný a nebo na začátku něčeho velkého. Ale musím říct, že jsem dostala vynikající nápad na jednu povídku.Už jsem jí začala psát. Teď jí jen dopsat. Všechno už mam vymyšlený jen je tam jedna část na které záleží. Ale to se nějak udělá až budu u ní. Tuhle povídku jsem asi nedám, proto že bych jí chtěla pak dát do své zbytky povídek: Poznej svého Vraha
Jinak kdyby jste měli zájem a chtěli by jste si přečíst aspoň úryvek té povídky co mě nově napadla, tak mi napište a do příští mojí myšlenky bych napsala její kus. A napište jestli chcete začátek a nebo ne. No to je tak k tomuhle vše.
Dneska jsem promazávala comp, abych zde měla aspoň troch místa, ale nějak se nedaří Musím říct, že mam velkou paměť v počítači, ale něco zde mam asi dokonale schované co bych měla smazat a nejdete. Krom toho, že přen nedávnem pokus smazání dost věcí byl zbytečný a jediný jeho efekt byl, že jsem přišla o dost věcí. Když to řeknu mile…. Další problém co mě sere, že nemam sluchátka. Už je to několikátý den. Možná řeknete ať si to pouštím nahlas, ale já když něco píšu, tak chci mít sluchátka, když něco poslouchám. Aspoň lehce mě to brání poslouchat okolní ruch…. No teď mě něco ve spojitosti s tím napadlo, ale raději to tu psát nebudu.
Jinak pro návštěvníky mého blogu. Asi se divíte, že nově přidané fotky nefungují. Je to tím, že prostě nejdou zobrazit. Mam je uložené na své stránce a tak jsem do galerii dala odkazy přímo na galerie daného odvětví. Jinak stačí když se podíváte na mé stránky. http://blanik.estranky.cz/ A tak si vyberete jakou galerii chcete navštívit. Jsou tam fotky kapel až po nějaké temné obrázky a podobné. Jinak Tak najdete i mé fotky a fotky mnou focené. No to by tak mohlo stačit a pro návštěvníky mé stránky. Aby jste se nedivili pro koho jsem teď psala, tak sami se můžete podívat na ten blog. http://blog.lide.cz/blanik./
Tak pro dnešek tohle ukončím:
Život se skládá ze střepů a střípků, ale také kaluže krve.

Zanechat Odpověď

