Nekonečně konečná nevinnost

Ale teď k tomu co jsem napsala jako úvod k tomuto příspěvku. Poslední dobou nemam nějak pozitivní náladu… vevnitř sebe mě něco žere. Jednu chvíli bych nejraději někomu pořádně namlátila a druhou bych nejraději někde prospala…. Všechno mě s…. Teď jsem měla menší rozepři a tak tohle psaní ukončím a vrhnu se na jiné téma.
Pouštím si MCR J no vypadá to, že se poslechově vracím ke věcem co jsem poslouchala dřív. Green Day a teď MCR. Ale zdání může klamat, proto že také začínám poslouchat nové a nové věci.
V dubnu bych měla opět jet na koncert MCR do Berlína… tak snad to vyjde
Pak jsem přemýšlela o tom kolik mam peněz… a zjistila jsem, že to co jsem měla po vánocích (vánoční dárek) někam zmizelo a přitom nic nemám L to je ale takhle vždy. Proto že musím kupovat různé věci na které normálně dostávám peníze…
Poslední dobou se mi zdá, že na mě dost lidí kašle…. Nemyslím teď Terku, tak aby to tak nevyznělo. Ale myslím jiný lidi. Něco mělo být a není to. Nebo dávají přednost někomu jinému.
Někteří lidi mě podceňuji a nebo si všechno stahují na sebe. Možná, že řeknete, že bych jim to měla říct, ale to na tom nic nezmění… ale ono to snad časem nějak přejde.
Přemýšlím, že bych někam odjela, ale nemam sil a jak jsem minule psala, tak to nějak nemá cenu. Jsou tu lidi z kterýma bych tu chtěla být… se divím, že teď tohle jsem byla schopná napsat… Bojím se toho, že zase začnu mít chuť někam zmizet….. snad ne. Před nějakou dobou jsem si pročítala svoje staré texty a mohu říct, že si mi i líbí… Takže jsem asi nějaký časem dám. Jestli to teda, ale někdo bude číst. Navíc jsem začala pracovat na další povídce: Já Upír Takže jí sem pak možná dám, ale to si ještě rozmyslím…. Ale nejdřív bych jsem chtěla dát povídku: Poznej svého vraha Ale tu nejdřív musím někomu dát přečíst. Jak už jsem psala tam mam strach, že v ní něco je v nepořádku a navíc není tak čtivá. Ale asi jí nejdřív dam na svoje stránky a pak teprve na blog. Uvidím časem. Podle toho jak budete mít zájem.
Tak tenhle příspěvek pro teď ukončím….
Člověk je jak spoutaná
nevinnost ostrými řetězy.
Někdo je cítí a někdo už ne.
Fotogalerie Abstrakce

Někdy se vám zdá, že vše je tak prázdné… klidné. Sedíte a jen tak koukáte. Posloucháte nějakou tu hudbu a přemýšlíte. Obličej máte v dlaních a snad i brečíte… všechno se zdá být tak… tak tiché a prázdné. Jen tak sedíte ve svém pokoji a obklopuje vás tma… přemýšlíte o všem možném a hlavně nemožném. Stále dokola se všechno opakuje a vy se snažit nějak přežít. Ale to nejde. Na prsou vás něco tíží a vy nevíte co by jste měli udělat. Tak tam sedíte s obličejem v dlaních a posloucháte nějakou hudbu a obklopuje vás tma… stále dokola to samé a nic se nemění…

Dneska jsem měla docela klidný den. Byla jsem doma a nakonec jsem nikam nešla. Doma nikdo nebyl a tak jsem měla klid. Stávala jsem až po dvanácté a hned jsem začala fotit… (některé fotky v předchozí myšlence) Pak jsem je dávala k sobě a dělala série a nakonec jsem je dala na net. Nešlo mi se vůbec připojit a tak jsem si vzala něco k jídlu. Pak se dá říct, že jsem tam seděla u netu. J Prostě klid, který miluji, ale nemohu si ho moc dopřát. Pořád tu někdo je… a není tu klid. Proto jsem asi v noci vzhůru, když ostatní spí. Zítra si jdu dopoledne něco koupit k jídlu a pak jsem domů a pak pojedu za tátou. Po té musím k nám na radnici zalít kytky, natřít si plátna vzít si barvy. Co kdyby byla neděla zase zavřená…. Prý teda nebude, ale tentokrát to riskovat nebudu.
Musím říct, že mi to teď připadá jako sobota…. Ani nevím proč. Asi bych si měla jít lehnout. Přece jenom jsou dvě hodiny v noci… ale mě se nechce. Nějak na to nemam náladu. Není mi dobře…. Bolí mě hlava atd… prášky si brát nechci, proto že během těch pár dní jsem jich vyžrala opravdu dost a stejně moc nepomohly… asi špatná sugesce a nebo bych měla nasadit Placebo J No uvidíme. Teď si pouštím MCR Jjo jsou dobří J stále se mi líbí J
No když jsem u těch kape (oslí můstek) Tak jsem na svojí stránku dávala spoustu fotek: http://www.blanik.estranky.cz/fotoalbum/
Mimo jiné i MCR, HIM, Placebo a spoustu dalších. Pak jsem tam taky dala nějaké svoje fotky. (druhý oslí můstek)

Zanechat Odpověď

