Možná? Aneb jak se vše zdá být jiné….

Neblázněte…. Proč mi poslední době nevěří… a nebo se mi to jen zdá? Zase si něco namlouvám…. Zdá se mi, že dneska jsem překročila jednu myšlenkovou hranici. Potřebovala bych mluvit z jedním člověkem , ale vím, že bych mu to nemohla říct. Před časem jsme se o tom bavily a to, to bylo ještě v pohodě. Říkala jsem až překročím tu myšlenkovou hranici, že teprve bude problém, ale vypadá to, že se to tak stalo.
Nevím………………
Někdy lituji toho, že jsem se s někým nebavila o jedné věci a nebo více věcí, když se nad tím tam zamyslím, ale teď už je pozdě. Oni to nepochopí a mě to trápí dál. Někdo o tom prostě dokáže mluvit, ale já ne…
Ani nevím co pořádně psát…. Asi to ukončím. Jen bych takhle veřejně chtěla poděkovat jednomu člověku co mi právě posílá mp3 jedné kapely. Je to perfektní J moc dík.
A teď zpět k tématu J no ono vlastně žádné téma není. Tak bych to asi měla ukončit… proto že bych tu stejně obemílala ber reakce jedno a to samé…
.
Začátek bez konce je jako
soutěž bez vítěze.
Fotogalerie Moje oči

Zanechat Odpověď

