Pravda? Ne… jen kousek řeči.

Dneska jsem zase zavítala do naší restaurace. Nebudu vám tady psát proč atd, ale bavila jsem se tam s naší servírkou. Bavily jsme se tam o hudbě atd, ale to jsem psát nechtěla. Pamatujete jak jsem v šeřejším příspěvku na konci psala, že jsem ještě od cizího neslyšela na sebe názor. Tak dneska se tam stalo. Přišlo mi jako by si ty mí příspěvky četla (na blogu) ale nebylo to tak…. Když to přeskočím k hlavní věci… Tak mi chtěla říct jak na ní působím… já jsem se začala smát. V tom trochu znejistila, protože idejně čekala vážnou tvář. Sakra jako kdyby mě znala přeznít…. Tak jsem se teda začala tvářit vážněji… Nevěděla jsem přesně to říct, ale tím mi to bylo více sympatičtější. Takže… prý na ní působím jako takový temný člověk… co k němu v jejích příkladech… pasuje hudba HIM atd. že na ní působím dost introvertně…. Tak jsme se bavili dál a různých věcech a hlavně o muzice… pak šla koupit nutně nějaké koření k nám do kuchyně… měla na sobě zástěru (jako servírka). Když přišla, tak říkala jak na ní lidi koukali a já pronesla, že si jí taky pořídím, že se mi nedaří vybočovat z řady upoutat na sebe pozornost J atd. A ona, že to tak není, že já vybočuji z řady. (v dobrém slova smyslu) Pak říkala, že i ona chce vybočovat z řady atd. No bylo to zajímavé se o sobě něco dozvědět.. příště na to navedu téma a budu se vyptávat, teď totiž nešlo.
Ale uvědomila jsem si jednu věc, že o sobě v určitých věcech nedokážu mluvit na živo, tak aby to vyznělo jak chci. Jako bych se v tu chvíli nemohla slyšet. Jako bych mluvila až moc poeticky… asi budu muset na tom zapracovat J
Ale je zajímavé i když ty lidi mě znají jinak, znají mě od jinud a mezi sebou se neznaní, takže na všechny, tak působím stejně. A to i když mě pořádně neznají.
Takže se to nakonec všechno podařilo… takže buď mohu začít znova vytvářet něco jiného a nebo tohle nějak podpořit.
Jinak bych chtěla ještě dodat, že mě ta servírka žádala o nějaké CD a mimo jiné Placeba. Což mi přišlo dost komické. Ptala se mě… Velkého fanouška J. Jak je ten svět malí… je to zábava…
Takže pro dnešek ukončím příspěvek….
Protože pravda se někdy skrývá
za mnoha skly, tak naším účelem
je ty skla rozbít a pustit jí ven. Ale
jsme na připravení?…

Zanechat Odpověď

