PLACEBO – Lipsko 17.12. 2006

tohle jsem psala na fóru Placebo…
Nechci se chlubyt mam jen radost.
Takže se tu chci projevit o tom super koncertě. No říkat jaký byl to nebudu. Ale řeknu jen nějaké drobnosti. Takže ke konci jsem začala omdlívat, tak jsem se tam opírala o nějaké němky a že mě teda vytáhnou. Já jsem samozřejmě nechtěla a takže chci jen pití. To mi hned daly. Bylo to dost nepříjemný jak se mi točila hlava a ten zvuk kolem mě byl takový divný. Poříd jsem se tam klátila a, že mě teda výtáhnou. Nevým kolik mi to nabízeli, ale bylo to doskrát, ale já nechtěla… po chvíli jsem už začla vnímat a v tom jsem to zahledla. Bylo to malé a bylo to blízko u pódia a hlavně, před nějakým časem to tam nebylo…. co to tak asi muže být…. sice vydím blbě na dálko, ale tohle jsem poznala. Bylo to Brianovo trsátko Už hráli poslední skladbu a já se bála, že se ho ješzě někdo všmine a řekne řív tomu sekuryty aby mu ho podal, ale to se tak nestalo…. oni dohráli… chvilka váhání a já se snažila upoutat pozornost sekucuritiho a to se mi povedlo a trsátko jsem úspěšně získala. Byla jsem šťastná jak blecha, že to utroepení a omdlívání jsem vydžela. (podle mě jsem si to trsátko zaslpoužila… konečně jsem na něco takového měla štěstí, protože i když mi třeba někdo něco házel, tak jsem měla stejně hovno)… no Pak jsem si koupila triko, potítko a odznaky(který, ale nemam pro sebe, ale jako dáre) a nakonec ještě plakát No jo bylo to super, ale podle mě nejslabší koncert s těch 3 na kterých jsem byla… Ale asi se nění čemu divit, když hráli takhle koncerty zasebou bez pauzi…. byli nějak unavení. Jo a samozřejmě Brian se na mě párkrát podíval Takže z toho vyplívá, že videa postupně dodám. Musím je dát na Youtube a dištak je někomu pošlu atd. ale trvá to dlouho, proto že večina videí jsou skoro 3 min. průměr. Mam také nějaké fotky, takže ty by měli být po vánocíh, proto že do té doby asi nebudu mít čas. Jedině tak ve středu, že bych je narychlo jsem uložila. A ještě k těm videím… mam jedno kde je tak přez 2 min Brianova hlava. Proto že jsem to moc přiblížila a nechtěla jsem tu písničku nenatočit celou. (Song To Say Goodbye) A na dvoi videi je to jako by mi koukal do obějtyvu, ale ještě jsem to něměla čas zkoumat a o tom jednom videu mi to říkala máma, takže by to tak mělo být (bez sugesce, že to tak je) Takže to by mohlo stačit…. už se moc rozepisuji a co říci závěrem:
PLACEBO SE NEPOSLOUCHÁ, PLACEBO SE ŽIJE.
BLANIK. – 18.12.06 22:07:36
RE: Nechci se…
Jo a ještě jedna věc. Vůbec jsem nespala a všechno mě dokonale bolí. Připadám si jako takový mrzák. U dotorkym, když mi brala krev, tak mi bylo blbě, ale čekala jsem to horší.

Zanechat Odpověď

