Raději se dál neposuneme… Aneb jak se ničí názory.

Tak dneska bych vám chtěla sdělit další názor. Dneska bych chtěla hovořit o muzice/ hudbě. Teď vám neřeknu jak se celý tento článek bude vyvíjet, ale snad to bude mít nějakou cenu.
Tak jak by jsme začali… nejdřív to vezmeme více obecně. Když jsem se koukala na jakých fórech vlastně jsem, tak jsem zjistila, že převážně na hudebních. Jako kdyby žádné jiné nebyli. Když si tam člověk pročítá názory ostatních, tak se někdy musí dost divit. Ale nebudu vás to psát všechno možný co se na fórech píše, proto že je to fórum od fóra jiné. Jsou tam jiní lidí… Jiná věková kategorie… Samozřejmě, že na některých fórech potkám lidi co znám už z jiných fór, ale o to tu nejde…. Chtěla jsem napsat, že některá fóra jsou přátelská a člověk tam pokecá a jinde zase ne. Nejhorší jsou takový provokatéři. Nevím jestli si to uvědomují, proto že fórum do té doby klidné, tak oni nějak rozhádají. A pak napíšou, že fórum je o výměně názorů. To já jim neberu, tak to je, ale oni musí pochopit, že na ty fóra většinou chodí stále ty samí lidi a chtějí si něco mezi sebou říct. A když už tam člověk chodí delší domu, tak jistě bude patřit k fanouškům, a když tu kapelu bude mít hodně brát, tak je logické, že jí bude bránit. Ale od toho jsou správci, aby hádkám zabránili. A mezi tyto lidi se na většině fórech kam chodím řadím i já. (málokdy chodím na fóra kde nejsem správce) Nepatřím k lidem co by hodně mazaly a nenechali vyjádřit protikladný názory, ale zase nejsem ten co by na to jen koukal…. Když je toho moc, tak to smažu. Pro sebe mam taková drobná pravidla. A to mazat příspěvky, který by vedli k hádce. A nebo vulgární příspěvky. A proto že se na fórech už pohybuji déle a vím, že se běžně od témat odbíhá. (jak jsem řekla výše chodí tam lidi co se tak nějak znají a tak je samozřejmé, že se baví i o něčem jiném) tak takové odběhnutí na 90% nemažu. Ale chtěla jsem říct, že na většině fórech jsou stále debaty až hádky o tom co je v hudbě komerční a co není. Jaký je to styl a nebo, že ten daný interpret nestojí za nic. Když někdo projeví svůj názor, tak je hned zkritizován a většinou, když má v profilu napsané co poslouchá, tak hned jsou jeho oblíbené kapely označené za „blbé“ a to většinou dotyčnýma co sami nic extra neposlouchají. Tohle je takový začarovaný kruh. Já sama o sobě neříkám, že všechno co poslouchám je dokonalé. Každý má své úlety, ale já hlavně poslouchám to co se líbí mě a ostatní mi je ukradené. Ale zase si myslí, že na hudbu mam dobrý vkus a vyznám se v ní. Poslouchám velký rozsah stylu a žánrů. A dost věcí co poslouchám, tak mají velkou úroveň. (tohle napsat na nějaké fórum, tak mě ukamenují) ….
Hudba jako taková je zvláštní věc a prochází mnoha fázemi a vývojem jako její posluchač. Já osobně mam ráda hudbu, která není nějak počítačově upravována. A je to jen to co vydávají nástroje bez nějakých uprav. To je podle mě hudba z duší. Ale samozřejmě to neznamená, že mě vadí třeba, když je v hudbě nějaká ta elektronika, nějaký ten zvuk či sampl. V dnešní době je to úplně normálně. Jen jsem chtěla říct, že takhle se hudba pomyslně dělí na dvě části a já poslouchám obě. Ale o tomhle tu psát nebudu, proto že bych se do toho zbytečně zamotala to se mi nechce.
Hudba podle mě musí mít něco v sobě. Nedá se říct co to je a každý to nazývá jinak, ale jedno je jisté, že to je důležití. Pak je tu ještě jedna věc, když se někomu něco nelíbí, tak to neznamená, že je to špatné. Spousta lidí říká, když se jim to nelíbí, že to je otřesné a nebo, když ta muzika je stará, že už má své za sebou. Jak jsem říkala na fórech se dočte mnoho věcí a některé jsou k smíchu, pláči a nebo naštvání. Ale věčnou to jsou jen kraviny. Nejvtipnější je jak 14-15 tvrdí jak zamlada poslouchali tohle a tamto a pak z toho vyrostly a jak jsou nejlepší na světě. Atd. Nejhorší jsou málo se vyskytující kluci 14 let co si myslí, že sežrali všechnu moudrost světa a pak vás začnou poučovat. (když mě někdo takový začne radit a myslí si, že on ví vše lépe než já… musím uznat, že mě to prostě nasere.) /jen dodám, že věk mezí 10 – 20 je relativně dlouhé doba, proto že za tu dobu se člověk dost změní a i jediný rok je zde znát./ Pak se taky objevují ty co pro jistotu svůj věk neuvedou. Mě je to jedno… je to jejich věc, ale ať pak ostatní neurážejí, proto že člověk pak zjistí, že jim je stěží 14 a hrají si zase na ty nejchytřejší. Já neříkám, že já všechno vím atd, ale žádný blbec nejsem. A moje inteligence je dost vysoká. Ale to tu rozvádět nebudu, proto že téma co to je vlastně lidská inteligence by bylo nadlouho.
Já osobně jak už jsem psala poslouchám noho různých žánrů a spousta lidí se diví jak dokážu poslouchat tamto, když poslouchám tohle. Atd. Ale mě se to prostě nějak líbí…nějak mě to oslovuje. Ale teď bych se chtěla zmínit o tom, že když se před pár lety ocitla nějaká kapela v časáku a nebo hitparádě, tak fanoušek byl rád a dnes je tomu naopak. Jakmile je zná třeba jen o jednoho člověka víc, tak je to konec světa. Ale že zahraničena a nebo v zemi původu té dané kapely je zná miliony lidí, že vyhrávají hitparády a získávají ceny….píšou o nich v časopisech. To nějak nevidí. To snad chtějí abych mi v tomhle zaostávaly. A neuvědomující nebýt nějaké té reklamy, tak oni sami o nich neví. Nebýt internetu, tak neví, že támhle je nějaká zajímavá kapela a kdyby se náhodou o ní dozvěděli, tak nemají možnost nic od ní sehnat….. Naštěstí je tu internet, ale je mnoho lidí co na netu pořád netrůní a nebo na něj nechodí a jak jinak se mají dostat k novým věcem, než přes nějakou tu „reklamu“ To mají čekat až někde poblíž vznikne nějaká kapela co se jim bude trochu líbit aby jí vzápětí začali poslouchat? Teď jsem chtěla ukázat na druhou věc. Jakmile se objeví nový fanoušek, tak spousta lidí ho hned začne odsuzovat… no a… tak to neposlouchá, tak dlouho jako oni. Ale musím říct, že je dost legrační, když na takové lidi nadávají ty co je sami poslouchají třeba jen rok. (Něco takového se dělo u GD a teď třeba u MCR)
Tak tenhle příspěvek pro dnešek skončím a s tímhle tématem bude pak ještě potom pokračovat. Nechci debatovat moc dlouho a to proto aby jste si to mohly v klidu přečíst a zareagovat.
Na závěr jsem ještě chtěla něco dodat. Začnu tentokrát opačným způsobem než vždy. Já vím, že nepíšu nějak bez chyb, ale nedělám to schválně a mnoho toho jsou jen překlepy. Navíc já chyby nevidím a to mnoho lidí, proste nemůže pochopit. Nemyslete si, že s tím nic nedělám to není pravda, ale prostě to lépe nejde a ty co tohle nezažili, tak to nemohou pochopit.
Ale co je moc to je moc a některé věci jsou i na mě moc a to schválně prznění českého jazyka. Začneme třeba s tím jak se místo jednoduchého V píše dvojité W. Místo J se píše Y. Vždyť je to hrozné a navíc se to opravdu nedočíst. A musím říct, že pro mě je to velký problém hlavně stmím J=Y proto že když mi na začátku slova změníte písmeno, tak je to pro mě hned něco jiného a já se nad tím slovem musím zabývat. A nechci si do hlavy dostat tyhle J=Y. proto že je to děs. Pak se tu objevují ještě jiné záměny…. Také tu máme dokonalé prznění slov a dokonale neseskupené věty co nedávají smyl. Vynechávání teček, čárek je už je jen taková drobnost, ale když se to vše spojí, tak se to prostě vůbec nedá číst. Ale je tu jedna věc co mě sere ještě víc a to „poameričťování“ proč to nemůžeme říci česky? A místo toho použijeme anglický výraz, jako kdy jsme proto ni mi sami žádný výraz neměli. A nemohu si odpustit, ale jak někteří obdivují Ameriku atd. mě taky vadí, proto že když se to přehání… tak je to hrozný a k tomu pak říkají jak češi jsou hrozný…. No raději to ukončím. A jsem zvědavá jestli si to náhodou nepřečte „„kritik““ co píše k jednomu nejmenovanému příběhu XD No raději už mlčím……………
Tak nakonec hold něco „moudrého.“:

Skutečné se zdá

neskutečné a neskutečné

už není.

 

Zanechat Odpověď

