A Havran tiše zakrákal Never More

Tak máme tu
pátek a já jsem se rozhodla, že vám jsem v rychlosti něco napíšu. A rozhodla
jsem se, že dneska to bude o jedné z mnoha věcí co mě baví.

 

 

 

 

 

Takže jedna
z mnoha věcí co mě baví je focení. Jednou bych chtěla mít svojí vlastní výstavu.
To není nic nesplnitelného. Kdybych chtěla, tak si klidně můžu do měsíce někde
začít vystavovat. Stačí najít a zaplatit místi a zahájení se ani dělat nemusí.
Ale to já nechci… a to pro to že jsem na tohle puntičkář a navíc mam svojí
představu o tom jak chci aby to vypadalo a proto ještě na tom budu dělat. Další
věc je ta, že bych výstavu ráda měla v Berlíně (německo). Ti taky není nijak
nemožné, i když se to některým z vás může zdát. Ale já tam jezdím relativně
často a navíc, pro mě německo není nějaká daleká cizina. A v srdci beru
samozřejmost, že se dá v pohodě jet do Německa. Já jsem takový cestovatelský
typ. Ale z pět k tomu, že bych tam chtěla vystavovat. Jde o to, že kdyby se mi
tak podařili vystavovat a to třeba hned jako první, tak by to pro mě osobně byla
taková výhra. Výhra v tom, že se někam dostávám. Výhra v tom, že některé věci
jsou pravda. A nakonec to nejlepší. Mohla bych být víc namyšlená než jsem teď.
Proto že by bylo na co.

 

Jistě vás napadne jestli by na mě
někdo vůbec přišel. Tak začneme v Německu. Jistě by se někdo našel. A u nás….
Taky. Určitě by lidi přišli. Neříkám, že nějaký davy, ale přišli by.

 

Musím poznamenat, že tenhleten
„umělecký svět“… plný vernisáží a jiných věcí moc dobře z nám a účastním se ho.
(miluji vernisáže….pití zdarma…) A právě proto bych chtěla vystavovat v cizině.
Proto že se mi nelíbí jak to tu je. Neříkám, že to v Německu bude lepší! To ani
náhodou a z největší pravděpodobností to tam bude ještě horší. Ale hlavně, tam
nebudu znát lidi jako tady. Bude to jen moje a nikdo nic nebude moc říct… a
kdyby se náhodou dozvěděli, že jsem měla výstavu v Německu, tak se budou dost
divit, že zrovna já jí tam mam. Proto že tady mezi nimi jsem neměla nic. Ale to
ni nebudou vědět, že jsem tady nechtěla nic mít právě kvůli nim. Právě kvůli
tomu, že moje fotky jsou pro mě až příliš osobní a já ještě nemůžu jít z kůží
takhle na trh… musím mít kus anonymity a to mi dá právě vystavování v cizině.
Než kdybych vystavovala tady……kde žiji a všichni by o tom věděly a hlavně by to
i viděli. Pak by bylo pro mě těžké se tu pohybovat. Možná je to jen strachem
z neúspěchu, že se chci do Čech vrátit až něco bude víc… možná to má i jiné
důvody. Ale to ani já sama pořádně nevím…. Ale jedno vím jistě a to, to že bych
chtěla vystavovat v Berlíně a třeba se někomu moje fotky zalíbí a nebo taky ne.
Ale o to mi nejde. Mě jde o to abych cokoliv co dělám, co tvořím aby něco
v lidech vyvolávalo a to i fotky. Když to řeknu jinak, tak chci abych vyvolávala
rozporuplné názory… a musím říct, že se mi to někdy už teď daří.

 

Nic není dokonalé kromě mě a
mně sama.

 

Nic neberte vážně a to hlavně
ne umělce.

 

Lež je součástí pravdy, tak
jako já jsem součástí svého já.

 

Možná si řeknete, proč jsem
napsala tyhle 3 věty… Je to proto že odkazují na něco co chci celou dobu říct.
Jde o tom, že každý z nás je samotný a jedinečný svět… a všichni se pohybujeme
v jednom mega světě. Jak řekl Jim Morrison: „Obíháme po slepých orbitální drahách bezmocní,
osamělí.“

 

Někdy se člověk chce stát až moc
velkého celku, na který prostě nemá… Ale kdyby tohle nechtěl, tak by ničeho
nedostál. Když se budeme pořád jen bát, tak ničeho nedosáhneme. Tohle zní ale
moc krutě, proto že strach má až moc podob… je až moc silný. Každý máme z něčeho
strach a záleží jen na tom jestli si to připustíme. Jestli si to aspoň sami sobě
dokážeme nějak přiznat.

 

Ale to jsem odběhli úplně jinak….
A nebo ne? A není to vlastně jedno….

 

 

 

Nakonec něco moudrého:

 

 

 

Nikdy nevěř

umělci

Zanechat Odpověď

