Na rozhraní pravdy a lži

Jen musím říct, že těma cizíma nemyslím Slováky (kterých jsem chodí málo) a ani Poláky…. Já totiž Slováky neberu jako nějaké extra cizince 🙂 a sama chodím na jejich stránky a přece jenom domluvit se s nimi není takový problém jako třeba z Angličanem. Přece jenom ty jazyky máme dost podobné a většinou si mezi sebou všichni, tak nějak rozumíme bet toho abychom se ten jazyk učili jako např. Němčinu. Když se nad tím zamýšlím je to výhoda. Proto že tuhle výhodu nemá každý stát jako mi.
Ale je pravda, že já byla víckrát v Německu než na Slovensku. Připadá mi jak samozřejmost se podívat do Německa a když mi někdo řekne, že tam vůbec nebyl, tak mi to v ten okamžik přijde divný. Jak je tohle možný, že ještě nebyl u našich sousedů? Je to přece „kousek“. Ale u jiných zemí mi to tak nepřijde. (myslím země co s námi sousedí)
Já jsem dost nesnášenlivý člověk, ale poslední dobou mi začalo vadit, když někdo říká o jiném národu něco špatného. (rasisté) Ptám se proč? Vždyť nic neudělali? Já jsem sama člověk co některé nemá rád, ale oni ještě víc. Je to vtipné. J Ale co… je to vlastně jedno.
Tak pro tento okamžik, tento příspěvek přeruším a budu pak zase někdy brzo pokračovat. A nakonec něco moudrého:
Nezabráníme tomu aby se některé věci nezvrtly, proto že to nejde… Proto že jedině na hraně se dějí zázraky… Jen na pokraji šílenství se tvoří velké věci… velké činy.

…Tak jsem přemýšlela o spoustě věcí… a k čemu jsem došla? Ani nevím. Chtěla jsem vám sem něco napsat, ale pak jsem se rozhodla, že ne. Až budu mít náladu, tak vám jsem zkopíruji co jsem napsala o akcích na kterých jsem byla…ale zatím ne. Nějak nemam na to sílu. Ale zase nemohu úplně mlčet a tak napíšu aspoň nějaké mé myšlenky. Tak pro začátek bych chtěla pozdravit své věrné čtenáře J.

Poslední dobou jsem přemýšlela nad hodně věcmi a došla jsem ke spoustě názorům… Dívala jsem se co jsem za tu dobu tady vytvořila… co jsem všechno napsala a jen se ptám mělo to cenu??? Sama nevím a mohu jen doufat…snad jo…a nebo snad ne? Všechno je to tak zvláštní… 31.12. to bude přesně rok co mam tenhle blog. Ano čtete dobře! Tenhle blog jsem založila na Silvestra. A byly to moc pěkné začátky. Člověk byl rád za každého návštěvníka… Bylo to všechno úplně o něčem jiném, ale všechno se mění a všechno se vyvíjí… záleží jen na tom jestli je to k dobrému a anebo špatnému…….
Jeden z důvodů, proč tohle píšu je to, že se mi stýská po těch lidech co mi zde píšou vzkazy a „debatujeme“ No mě se poslední dobou stýská po mnoha věcích…. nikdo mě neposlouchá… Všechno je to prostě divný. …nebo je to jen smutný… ani nevím jakou mam náladu, ale vím, že už mě přestává bavit stále něco obhajovat, proto že to nemá cenu. Buď to ten člověk pochopí a nebo ne, a když ne, tak s tím stejně nic neudělám. Proto že ten dotyčný myslí jinak než já a vidí to jinak než já. A proč to stále těm lidem opakovat dokola. Vždyť jsou tady lidi co mě chápu a vidí co chci říct…aspoň trochu… Tak proč bych se nimi měla zabývat? … už mě to prostě nebaví. Nejhorší je, když se člověk o něco snaží… aby druhým udělal radost a oni ho pak někteří jen zkritizují. Já nechci jen pochvaly! To ani náhodou, jen pochopení od těch ostatních. Jen trochu pochopení a klidu. Tak mě nechte nepokoji. A jestli někdo napíše, že chci jen kladnou kritiku, tak proč žádám o kritiku. (jak už někdo zde mnohokrát napsal) Tak mohu jen odpovědět: JÁ TO SEM NEDÁVÁM ABY STE KRITIZOVALI!!! Jsem ráda, když se vám to líbí a napíšete mi nějaký vzkaz. Ale o vaší kritiku nestojím! Kvůli tomu jsem tenhle blog nezakládala! Založila jsem ho jen proto abych jsem mohla dávám mojí tvorbu a věci co mam ráda. Abych mohli chodit lidi co je to nějak zajímá. Aby tu dotyčný našel mnoho věci co zrovna hledá! A tak to snad nějak je. Je to vidět na návštěvnosti, která se zvedá a zvedá. Jen se musím ptát co tu dělá tolik cizinců?… No asi tu mam hodně obrázků, kapel. Jinak žádný důvod není. Proto že nevím, kdo z nich by si tohle četl. J Třeba nějaká mega výjimka se jednou najde, ale stejně mi připadá vtipný, že by si někdo z USA, Německa, Japonska četl. J Ale třeba jo a mají tokalo velmi zvláštního koníčka. J Když to vezmu ze své strany, tak se šance, že se nějaký takový čtenář najde zvedá a to hodně. Proto že i já chodím na cizí stránky a snažím se to nějak přeložit. Chodím, třeba na finské stránky (a nebo na stránky zemí, které jsou v Jižní Americe, když to řeknu obecně.) Sice než něco tam přelouskám je fakt doma a všechno nepřeložím, tak je to aspoň zábava. Ale výjimka potvrzuje pravidlo. No jestli tu někdo takový je, tak mi dejte vědět. J

Zanechat Odpověď

