Zápal plic a oznámení že žiji.

Takže vás všechny zdravím. Proto že nemam moc času, tak to vezmu krátce. Tohle je jen příspěvek aby jste tak věděli, proč jsem nic nedávám. Mam teď těžký zápal plic a tak ležím. Jinak jsem byla v sobotu na koncertu Negative což bylo úžasný. Později jsem vám všechno o tom napíšu a věřte, že se máte na co těšit. Ale jen tak malí náznak co sem tam zažila. Byla jsem před pódiem jako akreditovaný fotograf. To znamená, že jsem stála od nich jen pár centimetrů a k tomu Jonne na mě dlouho koukal a mam to i vyfocena. Jen mi z rovna v tomto okamžiku haproval foťák, ale naštěstí Jonne pózoval dlouho. Musím říct, že má fakt pěkný fotky. Jinak mam i autogram.
Tak zatím se loučím a jdu se léčit a do víkendu jsem dam všechny podrobnosti a snad i nějaké video.
Jinak co by jste říkali na to, kdybych založila noví blog, kam bych dala ten příběh co píšu a dávám ho do povídek? Chvíle štěstí za věčnou bolest. Piště sem do komentářů.
A nakonec něco moudrého.
Nepodceňujte, když jste nemocní! Stejně to nakonec odserete vy.

Zanechat Odpověď

